Samsung Display تامین کننده انحصاری پنل های AMOLED برای مدل ۵٫۸ اینچی آیفون است

Samsung Display تامین کننده انحصاری پنل های AMOLED برای مدل ۵٫۸ اینچی آیفون است

اپل همیشه سفارشات خود برای یک قطعه از آیفون را به تامین کنندگان مختلف سپرده اما شاید در سال ۲۰۱۷ اینطور نباشد و پنل های AMOLED این گوشی را فقط شرکت Samsung Display به صورت انحصاری برای اپل تولید کند. طبق شایعات، اپل قرار است تا سه مدل آیفون را در سال ۲۰۱۷ تولید کند که اندازه صفحه نمایش هر کدام از آن ها متفاوت خواهد بود. چیزی که پیش بینی می شود این است که اندازه آن ها ۴٫۷، ۵٫۵ و ۵٫۸ اینچ خواهد بود.

Sumsung Display یکی از بزرگترین تامین کنندگان صفحه نمایش برای بازار گوشی های هوشمند است و طبیعی است که شرکت های مختلفی از آن خرید داشته اند. اما طبق گزارشات در سال ۲۰۱۷ این شرکت به طور انحصاری مسئول تهیه پنل های AMOLED برای مدل ۵٫۸ اینچی آیفون خواهد بود.

شرکت Samsung Display می تواند چیزی در حدود ۲۰ میلیون پنل در ماه تولید کند. دو مدل دیگر آیفون از صفحه های TFT-LCD بهره خواهند برد و ظاهرا فقط مدل ۵٫۸ اینچی است که از صفحه AMOLED استفاده خواهد کرد. ارسال این پنل ها به ۷۰ میلیون پنل رسیده و انتظار می رود با نزدیک تر شدن به زمان عرضه آیفون های جدید در نیمه دوم سال ۲۰۱۷، این تعداد بسیار بیشتر هم بشود.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar