کاربران احساس نزدیکی زیادی با Resident Evil 7: Biohazard خواهند داشت

کاربران احساس نزدیکی زیادی با Resident Evil 7: Biohazard خواهند داشت

بالاخره به تاریخ عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۱۷ نزدیک می شویم. Resident Evil 7: Biohazard ، یک بازی در سبک وحشت از مجموعه Resident Evil است که پس از ۵ سال از نسخه قبلی خود دوباره به بازار عرضه خواهد شد. گفته می شود که بازی تغییرات بسیار زیادی داشته که یکی از بارزترین آن ها، تغییر زاویه دید بازی از سوم سخص به اول شخص می باشد. تغییر دیگری که شاهد آن خواهیم بود این است که نقش اول بازی توسط یک فرد معمولی انجام می شود و نه یک عضو گروه ضربت.

تهیه کننده بازی، آقای ماساچیکا کاواتا (Masachika Kawata)، در مصاحبه اخیر خود با گیم اینفورمر چنین گفت:

زمانی که تصمیم به طراحی بازی گرفتیم، به این نتیجه رسیدیم که طراحی بازی به اول شخص تاثیر بسیار زیادی در تجربه و احساس بیشتر ترس خواهد داشت. همچنین ما شخصیت اصلی بازی را کاربر قرار دادیم تا بدین شکل او ارتباط بسیار بهتری با‌ آن برقرار کند و وحشت و بقا را بهتر درک نماید.

آقای کاواتا همچنین اشاره کرد که بازی به ریشه های اصلی خود بازگشته و کاربران احساس نزدیکی بسیاری با آن خواهند داشت:

شاید زمانی که شما بازی را شروع به تجربه می کنید، احساس نکنید که یک بازی Resident Evil است. اما بازی با توجه به ریشه های مجموعه ساخته شده و شما همان تجربه را از به پایان بردن بازی خواهید داشت. همانطور که قبلا هم گفته بودم، طرفداران می‌توانند موارد بسیار جذابی را در رابطه با بازی‌های قبلی در بازی پیدا کنند و ما امیدواریم که طرفداران از آن‌ها لذت ببرند.

Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ برای کنسول های ایکس‌ باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین نسخه واقعیت مجازی این بازی هم برای هدست واقعیت مجازی سونی، تا مدتی انحصاری خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar