رندر های جدید و مشخصات گوشی موتورولا موتو ایکس (۲۰۱۷) را مشاهده کنید

رندر های جدید و مشخصات گوشی موتورولا موتو ایکس (۲۰۱۷) را مشاهده کنید

یک روز قبل از پایان سال ما اطلاعات جالبی به دست آوردیم، به لطف OnLeaks@ توانستیم نگاهی به تصاویر و ویدئوهای گوشی موتورولا موتو ایکس (۲۰۱۷) بر اساس نقشه های واقعی کارخانه بیندازیم.

هفته گذشته ما تصاویری از موتو ایکس (۲۰۱۷) به شما نشان دادیم که شباهت بسیار زیادی به رندر این گوشی دارد.

طراحی این گوشی بسیار شبیه به موتو زد بوده اما چند تغییر کلیدی دارد. یکی از بارزترین ویژگی ها عدم وجود پین در پشت دستگاه می باشد. این امر ما را به این باور می رساند که این گوشی با سری موتو مطابقت ندارد. با توجه به اینکه موتورولا اخیرا اعلام کرده است که به سری موتو مود توجه بیشتری خواهد کرد، ما می توانیم به راحتی فرض کنیم که موتو ایکس یک گوشی پرچمدار نیست.

بدنه این گوشی صاف، براق و دارای کمی انحنا می باشد. همچنین شیشه با ضخامت ۲٫۵ که این روزها هیچ جا پیدا نمی شود، می تواند هزینه تولید این گوشی را پایین بیاورد.

همچنین به نظر می رسد موتو ایکس بر خلاف موتو زد که مجهز به پورت USB-C می باشد، به پورت micro USB روی آورده باشد. و خوشحال می شویم که به شما بگوییم این گوشی بر خلاف پرچمداران سال ۲۰۱۶ مجهز به پورت ۳٫۵ میلیمتری می باشد.

اگر تصاویر منتشر شده درست باشد ابعاد این گوشی ۱۵۰x7.8×8.4 میلی متر خواهد بود. با اضافه کردن دوربین به این گوشی ممکن است ضخامت آن به ۹٫۵ میلی متر هم برسد که دوبار پهن تر از موتو زد می باشد. سطح کوچکتر این گوشی باعث شده که صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی بوده و از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی موتو زد کوچکتر باشد.

فقدان دوربین دوگانه و سیستم صوتی استریو باعث می شود که موتو ایکس در رده پایینی قرار بگیرد. با همه این ویژگی ها که در طراحی این گوشی می بینیم، این دستگاه یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه می باشد. بدون در نظر گرفتن نکته کلیدی فروش موتورولا، موتو مودها دارای پتانسیل فروش بالایی بین مشتریان بوده و باید صبر کنیم و ببینیم که فروش این دستگاه در بازار چگونه خواهد بود.

انتظار می رود که از موتورولا موتو ایکس (۲۰۱۷) در CES که هفته آینده برگزار شده و یا MCW که سال آینده در شهر بارسلون برگزار می شود رونمایی شود.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar