اپل با تغییر کوچکی در طراحی Airpods، مانع از درآمدن آن ها از گوشتان خواهد شد

اپل با تغییر کوچکی در طراحی Airpods، مانع از درآمدن آن ها از گوشتان خواهد شد

اگر شما هم نگران درآمدن Airpods از گوشتان هستید، اصلا احساس تنهایی نکنید. یکی از مشکلاتی که گریبانگیر دارندگان این هدفون های جدید شده هم همین مشکل است. اما اپل هم از چنین موضوعی آگاه است و قصد دارد با اعمال تغیر کوچکی در طراحی Airpods، آن ها را در گوشتان نگه دارد. برای کسب اطلاعات بیتشر در ادامه مطلب همراه با ما باشید!

همان طور که گفتیم یکی از مشکلاتی که Airpods اپل با خود به یدک می کشند، درآمدن آن ها از گوش است. طبق پتنت تازه ای که توسط شرکت اپل ثبت، و توسط Patently Apple منتشر شده، نوار بسیار کوچکی به پشت Airpods متصل است در پشت گوش شما قرار خواهد گرفت که باعث می شود این هدفون ها در گوش شما باقی بمانند. علاوه بر این، قسمت های پایینی هدفون ها خاصیت آهنربایی داشته که باعث می شود محکم در گوش شما باقی بمانند.

Airpods

در این پتنت علاوه بر وجود چنین تغییری در طراحی، طراحی دیگری هم وجود دارد که در آن هدفون های با دو سیم به هم متصل هستند. البته مانند بسیاری از پتنت هایی که توسط اپل ثبت می شوند، هیچ تضمینی وجود ندارد که این شرکت در عمل از این پتنت ها استفاده کند. اما این مشکلی است که در Airpods وجود دارد و از آنجایی که قیمت آن ها ۱۶۰ دلار است، کاربران دوست دارند محصولی کامل را خریداری کنند. بنابراین به احتمال زیاد اپل در مدل های آینده به آن رسیدگی خواهد کرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar