شایعات تازه ای در مورد HTC U Ultra ، محصول تازه این شرکت، منتشر شد

شایعات تازه ای در مورد HTC U Ultra ، محصول تازه این شرکت، منتشر شد

با توجه به گزارش منتشر شده توسط وبسایت Phonearena، شرکت HTC آن ها را در ماه گذشته به مراسم خود در تاریخ ۱۲ ژانویه دعوت کرد. آن ها می گویند روی کارت دعوت به مراسم، یک حرف U روی پس زمینه بنفش نوشته شده بود. در آن زمان کسی نمی توانست که علت وجود حرف U چیست. اما با توجه به اطلاعاتی که یکی از کاربران به نام @OnLeaks در توئیترش منتشر کرده، این U همان HTC U Ultra است. این کاربر در ادامه تایید می کند که از موثق بودن منبعی که چنین اطلاعاتی را به او داده، اطمینان نداشته اما به هر حال تصمیم گرفته تا این اطلاعات را با ما در میان بگذارد.

@OnLeaks در توئیت خود تایید کرد که گوشی HTC U Ultra از یک صفحه ۶ اینچی بهره خواهد برد. قطعا همان طور که همه پیش بینی می کنند، جک هدفون هم در این گوشی دیگر وجود ندارد. شاید بتوان گفت که این تغییر، بزرگترین تغییر در طراحی گوشی های ۲۰۱۶ بود و همه کمپانی ها این پورت را کنار گذاشته اند. پشتیبانی از دوربین دوگانه و پورت USB-C هم جزو دیگری از تغییراتی است که گوشی های جدید به خود دیده اند.

HTC U Ultra

اطلاعات دیگر حاکی از آن است که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و همچنین در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. HTC قصد دارد تا دو مدل دیگر هم در کنار U Ultra عرضه کند که ظاهرا نام آن ها Ocean Master و Ocean Smart خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar