شایعه: دموی بازسازی شده Resident Evil 2 در Biohazard وجود خواهد داشت

شایعه: دموی بازسازی شده Resident Evil 2 در Biohazard وجود خواهد داشت

هر چه به زمان انتشار بازی Resident Evil 7 یا همان Biohazard نزدیک می شویم، شایعات حول بازی هم بیشتر می شود. یکی از جدیدترین شایعاتی که در شبکه های پخش شده، وجود نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 در نسخه جدید بازی است. یک بازی شامل تعداد زیادی نکته و رمز پنهانی است. این شایعه هم توسط یکی از کاربران پیدا شده. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

همان طور که از عکس زیر مشاهده می فرمایید، به‌ تازگی یکی از کاربران سایت Reddit با نا مستعار zisforzombiez با جست و جو در یکی از فایل‌ های نسخه دموی بازی موفق به کشف کد زیر را شده، همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌ کنید، این کد مربوط به کد تولیدی بازی Resident Evil بوده است که بر روی کنسول پلی‌ استیشن ۱ منتشر شده بود. با بررسی بیشتر مشاهده می‌ کنیم که این کد در مقابل نام نسخه دموی بازی Resident Evil 2 نیز درج شده است. از همین جاست که وی نتیجه گرفته که نسخه بازسازی شده نسخه دوم بازی احتمالا در بازی جدید وجود داشته باشد!

Resident Evil 2

البته این شایعه هم می‌تواند کاملا اتفاقی رخ داده باشد و به همین علت ما این جریان را در حد شایعه قلمداد می‌کنیم. بازی Resident Evil 7 یا Biohazard قرار است در تاریخ ۲۴ ماه ژانویه منتشر شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar