آیا نسخه جدید Call Of Duty به ریشه های خود باز خواهد گشت؟

آیا نسخه جدید Call Of Duty به ریشه های خود باز خواهد گشت؟

از سال نوی میلادی ۱ روز می گذرد م تمام کمپانی های بازیسازی به نوبه خود سال جدید را به گیمرها تبریک گفته اند. امروز، Sledgehammer Games هم به جمع این شرکت ها پیوسته و سال نوی میلادی را به تمام گیمرها تبریک گفت. اما چیزی که بسیار جلب توجه کرد، تصویری بود که این شرکت برای تبریک سال نو به کار برد. همان طور که از شکل زیر مشخص است، این تصویر مربوط به سری جدید Call Of Duty است. بسیاری از این عکس برداشت کردند که سری جدید بازی به دوران جنگ ویتنام باز خواهد گشت. شاید به جرات بتوان گفت که چند سری اخیر Call Of Duty همه طرفداران این فرنچایز محبوب را از خود رنجاند.

دلیل این ناراحتی، مسیری است که اکتیویژن برای چند سری اخیر این بازی انتخاب کرده است. دنبال شدن بازی در آینده همه را خسته کرده. اما تصویری که جدیدا و برای تبریک سال نو منتشر شده، شما شاهد یک اسلحه کلت قدیمی هستید که روی آن نقوشی از بازی Call Of Duty درج شده است. واقع این اسلحه بیشتر شبیه کلت‌ های استفاده شده در دوران جنگ جهانی دوم می‌ باشد. اما آیا این واقعا به این معناست که استودیوی Sledgehammer قصد دارد تا با بازگشت به ریشه ها باز هم به موفقیت سال های پیش Call Of Duty باز گردد؟ یا فقط تصویری است که برای سال نو منتشر شده!؟

با این حال بهتر است این خبر و تصویر را به صورت یک شایعه در نظر بگیریم تا زمانی که یکی از استودیوهای سازنده بازی به صورت رسمی خبری از سری جدید این بازی منتشر کند. با توجه به اینکه تریلر آخرین نسخه از سری بازی های Call Of Duty بیشترین Dislike در YouTube را تجربه کرد، اصلا بعید نیست که اکتیویژن از اشتباه خود درس گرفته باشد و بخواهد به گذشته بازگردد. رقیب این بازی، یعنی Battlefield 1 موفق شد با بازگشت به دوران جنگ جهانی به موفقیت فوق العاده ای دست یابد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar