سامسونگ سری نوت را از رده خارج نمی کند؛ نوت ۸ نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

سامسونگ سری نوت را از رده خارج نمی کند؛ نوت ۸ نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

شایعات حاکی از آن است که با توجه به شکست بزرگ گلکسی نوت ۷، سری نوت را از رده خارج نخواهد کرد. دیروز یک مقام رسمی بخش الکترونیک کره جنوبی اعلام کرده که این شرکت گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ edge را در ماه آوریل عرضه خواهد کرد و انتظار می رورد که گلکسی نوت ۸ در نیمه دو سال ۲۰۱۷ معرفی شود.

گلکسی نوت ۷ قبل از این گزارشات کاربران مبنی بر آتش گرفتن و منفجر شدن این گوشی منتشر شود، بسیار محبوب بود. همانطور که بازار فبلت ها توسط سامسونگ توسعه یافته است، شرکت نیز می خواهد دوباره سری نوت را عرضه کند.

یکی از نمایندگی های سامسونگ برخی از ویژگی های جدیدی که برای این گوشی انتظار می رود را منتشر کرده است.

سامسونگ از صفحه نمایش ۲K در گلکسی اس ۸ استفاده خواهد کرد، اما برای تحقق بخشیدن به قابلیت های واقعیت مجازی، این شرکت در نوت۸ از صفحه نمایش ۴K استفاده خواهد کرد. من شنیده ام که این گوشی قابلیت اتصال به دستگاه پوشیدنی جدید Gear VR را دارد.

به جز صفحه نمایش ۴K و قابلیت واقعیت مجازی، دستگاه جدید از قلم S pen پشتیبانی خواهد کرد، همچنین سامسونگ از دستیار جدید خودش به نام بیکسبی که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است، در گوشی گلکسی اس ۸ رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد نتیجه تحقیقات آتش سوزی نوت ۷ را در انتهای ماه ژانویه منتشر خواهد کرد. در حال حاضر شایعاتی مبنی بر مشکل سخت افزاری این دستگاه وجود دارد و علت انفجار این دستگاه نقص در باتری این دستگاه می باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar