لنوو جدیدترین رقیب سرفیس به نام MIIX 720 را عرضه کرد

لنوو جدیدترین رقیب سرفیس به نام MIIX 720 را عرضه کرد

لنوو تبلت ویندوزی جدیدش به نام MIIX 720 که قابلیت جدا شدن را نیز دارد، عرضه کرد. جانشین تبلت موفق MIIX 700، تغییراتی محسوسی نسبت به مدل قبلی خود داشته و یک رقیب سرسخت برای مایکروسافت سرفیس پرو ۴ می باشد ( و شاید سرفیس پرو ۵ در آینده). لنوو در اولین قدم برای صرفه جویی در مصرف انرژی از پردازنده ۱۵ واتی سری کیبی لیک اینتل استفاده کرده است.

علاوه بر این ، این تبلت مجهز به صفحه نمایش درخشان ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰x1920، نسبت ابعاد تصاویر ۳ به ۲ و تراکم پیکسلی ۲۸۸ به مراتب از صفحه نمایش تبلت های  MIIX 700 و سرفیس پرو۴ متراکم تر می باشد. روشنایی صفحه به ۴۰۰ نیت می رسد و برای محافظت از صفحه نمایش از پوشش گوریلا گلس استفاده شده است. این تبلت کانفیگ های مختلفی دارد که تا ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و تا یک گیگابایت حافظه SSD از ویژگی های این دستگاه می باشد.

با وجود تغییرات اندازه Miix 720 مانند قبل بوده، ابعاد ۲۹۲x210x8.9 میلی متر و وزن دستگاه ۷۸۰ گرم می باشد. این دستگاه دارای سه پورت USB مختلف می باشد، USB-C،USB 3 و USB 2. پورت تاندربولت ۳ قابلیت این را دارد که دو صفحه نمایش ۴K به آن متصل شود. باتری تبلت MIIX 720 توانایی نگه داشتن شارژ تا ۸ ساعت را دارد.

این تبلت با سیستم حفاظتی بیومتریک هلو مایکروسافت امن شده و اجازه می دهد که کاربر بتواند با استفاده از سیستم تشخیص چهره قفل دستگاه را باز کند. فقدان حسگر اثرانگشت یکی از نقاط ضعف این دستگاه می باشد اما وجود کیبورد با نور پس زمینه کامل یکی از ویژگی های خوب این دستگاه است.

تبلت Miix 720 قابلیت پشتیبانی از Active Pen 2 را دارد که این امکان را به دستگاه می دهد که دسترسی به قابلیت های Windows Ink را داشته باشد. لنوو MIIX 720 در ماه آوریل عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن ۹۹۹٫۹۹ دلار می باشد، همچنین این دستگاه دارای دو رنگ طلایی و خاکستری می باشد. شایعه شده است که سرفیس پرو ۵ در ماه مارچ عرضه خواهد شد که چند هفته زودتر از عرضه تبلت لنوو بوده و ممکن است باعث ضرر کردن این شرکت شود. ما خواهیم دید که در سه ماه اول سال ۲۰۱۷ چه اتفاقی برای تبلت مایکروسافت اتفاق خواهد افتاد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar