بیش از پنجاه درصد از کاربران شبکه استیم از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند

بیش از پنجاه درصد از کاربران شبکه استیم از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند

جدیدترین سیستم عامل منتشر شده توسط شرکت مایکروسافت، ویندوز ۱۰ است. این ویندوز با ترکیب نقاط قوت ویندوزهای ۷ و ۸، جایگاه خوبی میان سیستم عاملی های دیگر پیدا کرده است. استیم که یکی از بزرگترین شبکه های دنیای گیم است، طی آخرین نظرسنجی که در همین مورد انجام داده است، مشخص کرده که بیش از پنجاه درصد از کاربران این شبکه‌ بزرگ، از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

این اولین باری نیست که استیم یک نظرسنجی برپا می کند. اگر به یاد داشته باشید، در نظرسنجی ماه مه ۲۰۱۶ این شبکه، ویندوز ۱۰ از ویندوز ۷ پیشی گرفت و به محبوب ترین سیستم عامل کاربران این شبکه تبدیل شد. حال که شاهد آمار جدیدی هستیم، ویندوز ۱۰ بیش از پیش پیشرفت کرده است. به‌طور دقیق، در حال حاضر ۵۰٫۳۵ درصد از تمام کاربران استیم از جدیدترین ویندوز شرکت مایکروسافت استفاده می کنند. ویندوز ۷ که هنوز هم محبوبیت خاصی میان هوادارن دارد، ۳۴ درصد،کاربران ویندوز ۸ و ۸٫۱ ده درصد، و مجموع کاربران ویندوز XP و ویستا به ۱٫۳۴ درصد می‌ رسد.

همان طور که از آمار مشخص است، تعداد کاربران ویندوز ۱۰ بسیار زیاد است. بنابراین در آینده شاهد پشتیبانی بهتری از DirectX 12 در این ویندوز خواهیم بود. دلیل آن هم انحصاری بودن این API برای مایکروسافت است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar