آیا سری محبوب و خاطره انگیز IGI به دنیای گیمینگ باز خواهد گشت ؟

آیا سری محبوب و خاطره انگیز IGI به دنیای گیمینگ باز خواهد گشت ؟

طی جدیدترین خبری که منتشر شده، استودیوی آرتپلنت (Artplant) امتیاز سری بازی های IGI را از اسکوئر انیکس به‌دست آورده. اگر به واقع همین طور باشد، می توانیم در آینده شاهد یک عنوان تازه از سری بازی های IGI باشیم. چرا که همه ما قطعا با این بازی خاطرات زیادی را تجربه کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

اولین نسخه از این بازی، Project IGI نام داشت و در سال ۲۰۰۰، یعنی ۱۷ سال قبل منتشر شد. این بازی توسط استودیوی Innerloop توسعه داده شده بود و به وسیله شرکتی به نام Eidos Interactive انتشار یافت. پس از نسخه اول و بهخاطر استقبال فوق العاده ای که از آن به عمل آمد، شاهد عرضه نسخه دوم این بازی با نام Covert Strike بودیم که متاسفانه پس از این نسخه، استودیوی Innerloop ورشکسته شد و دیگر خبری از نسخه های بعدی IGI شنیده نشد.

جالب اینجاست که استودیوی Artplant که در کشور نوروژ واقع شده است، توسط همان کارمندان استودیوی اینرلوپ تاسیس شده. بنابراین می توان گفت که این بازی دوباره به سازندگان قبلی خود بازگشته و آن ها به احتمال زیاد قصد دارند تا یک نسخه جدیدی از این سری را پس از ۱۴ سال معرفی کنند. مدیرعامل این استودیو هم اعلام کرد که دیگر از شر ناشرین خلاص شده اند و می توانند بازی ها را برای خود بسازند تا برای ناشر.

درست است که همه ما با سری IGI خاطره داشته و دوست داریم نسخه بازسازی شده آن را تجربه کنیم. اما استودیوی اسکوئر انیکس هنوز هم صاحب امتیاز نسخه ای اول دوم بازی است. بنابراین اگر سری جدیدی منتشر شود، قطعا شاهد یک بازی سراسر نو و تازه خواهیم بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar