سونی مجبور شد گافش درباره بازی های انحصاری را اصلاح کند

سونی مجبور شد گافش درباره بازی های انحصاری را اصلاح کند

همان طور که می دانید شرکت سونی در نمایش E3 و PlayStation Experience سال گذشته بازی های انحصاری بسیار زیادی را معرفی کرد. بازی هایی مانند the god of war، the last of us 2 و … بسیاری از کاربران شگفت زده شده بودند که سونی قرار است این هم بازی انحصاری را در سال ۲۰۱۷ منتشر کند. اما پیش نمایشی که سونی برای تبلیغات این بازی ها منتشر کرده بود باعث چنین برداشتی از سوی کاربران شده بود که مجبور به اصلاح آن شد. چرا که تمام بازی های ذکر شده قرار نیست در سال ۲۰۱۷ منتشر شوند. بلکه مربوط به سال های آینده هم خواهند شد.

همان طور که گفتیم چند روز پیش سونی یک پیش نمایش از بازی های انحصاری که قرار بود در سال ۲۰۱۷ منتشر شود را منتشر کرد. اما پس انتشار آن بسیاری از گیمرها که انتظارشان برآورده نشده بود، نا امید شدند. چرا که بسیاری از آن ها انتظار داشتند عناوینی مانند God of war و Days Gone در آن حضور نداشتند.

شاید نکته ای که کمی باعث امیدوار شدن گیمرهای شد، حضور بازی هایی مانند Detroid و Dreams در پیش نمایش بود. اما ماجرا به انجا ختم نشده و پس از انتشار پیش نمایش، شوهی یوشیدا مدیر عامل بخش سرگرمی‌ های سونی اعلام کرد که این پیش‌ نمایش در اعلام تاریخ عرضه بازی‌ های Detroid و Dreams اشتباه کرده است و این بازی‌ها قرار نیست تا در سال ۲۰۱۷ عرضه شوند.

بازی های انحصاری

این قطعا یک گاف بزرگ برای شرکت سونی بوده است. بنابراین سونی با اصلاح و ساخت یک پیش نمایش جدید، سعی در جبران اشتباه خود کرد. در پیش نمایش اولیه متنی می دیدید با عنوان “بازی ها انحصاری پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۷”. اما سونی با اصلاح آن در پیش نمایش نوشته، “بازی های انحصاری پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۷ و فراتر از آن”.  شاید بهتر باشد تا منتظر بمانیم تا شرکت های سازنده به طور رسمی از تاریخ بازی های انحصاری خود پرده برداری کنند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar