رکوردزنی شبکه استیم با ۱۴ کاربر آنلاین به طور همزمان

رکوردزنی شبکه استیم با ۱۴ کاربر آنلاین به طور همزمان

به تازگی پلتفرم پخش دیجیتالی شرکت Valve به نقطه جدیدی رسید. این شبکه موفق شد تا با رکوردزنی در تعداد کاربر همزمان، تاریخ ساز شود. شبکه استیم به تازگی موفق شد با ۱۴٫۲ میلیون کاربر همزمان آنلاین به رکورد تازه ای در تاریخش برسد. این بالاترین آمار در طول ۱۳ سال اخیر این پلتفرم بوده که کمی پس از فروش زمستان و سال نوی آن اتفاق افتاده‌ است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه با ما باشید!

شرکت های دیگری به جز استیم هم رکوردزنی کردند که الزاما مربوط به صنعت گیم نیستند. WhatsApp یکی از همین شبکه ها بود که در شب سال نو موفق به رکوردزنی شد. بنابراین شاید قابل پیش بینی بود که در سال نو چنین رکوردزنی اتفاق افتد. چرا که بسیاری از بازی‌هایی که باعث شد استیم سود زیادی را در سال ۲۰۱۶ تجربه کند، زمانی که کاربران همزمان به بیش از ۱۴ میلیون رسید در صدر قرار گرفته بودند. Grand Theft Auto V ، Civilization V و Footbal Manager 2017 هر کدام بین ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار کاربر هم‌ زمان داشتند که تاثیر قابل توجهی روی این دستاورد داشته.

رکوردزنی شبکه استیم

اما بزرگ‌ ترین تاثیر را خود بازی های شرکت Valve بر روی این دستاورد داشتند. بازی‌ ها شامل عناوینی به نام Counter-Strike:Global Offensive و Dota 2 با تعداد ۶۷۱,۳۶۳ و ۹۵۱,۹۴۲ کاربر بودند. در هر دوی این بازی‌ ها در این هفته تورنومنت‌ هایی در حال برگزاری است.

این در حالی است که شبکه استیم در سال ۲۰۱۲ به عدد ۵ میلیون کاربر هم‌ زمان رسیده بود و در سال ۲۰۱۵ این عدد به ۱۰ میلیون افزایش یافت. این یک رشد بزرگ بعد از یک مدت زمان کوتاه است. در حالی که در ۲۰۱۶ بازی‌ های بیشتری در استیم در مقایسه با سال‌ های پیشین عرضه شدند، این پلتفرم به چندان سود بیشتری از آن‌ ها نسبت به سال‌ های قبل نرسید.


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar