هدست واقعیت مجازی PlayStation VR باید بهتر شود

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR باید بهتر شود

هدست واقعیت مجازی شرکت سونی، PlayStation VR ، با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شده و کاربران از آن راضی هستند. اما به گفته مدیر عامل شرکت سونی، آقای Kaz Hirai، این محصول بی نقص نبوده و  هنوز نیازمند بهبود است. آقای کاز هیرای به تازگی طی مصاحبه‌ ای در مورد هدست واقعیت مجازی محبوب شرکت سونی، مشکلات آن و برنامه‌ های آینده شرکت برای این پلتفرم صحبت کرده. در ادامه بخشی از صحبت های وی را با هم خواهیم خواند.

هدست واقعیت مجازی سونی با قیمتی فوق العاده خوب و مناسب ۴۰۰ دلاری وارد بازار شد و نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد.

برند پلی‌ استیشن به تکرار و تکامل محصولات سخت‌ افزار‌ی خود شهرت دارد.

مشکل پلی استیشن وی‌ آر در مقایسه با سایر رقبایش آن است که سونی باید به هنگام تولید کردن آن قیمت بخش‌ های تعیین کننده قیمت نهایی محصول را در نظر داشته باشد. این مشکل همیشه آن‌ ها را در مقایسه با سایر هدست های واقعیت مجازی مانند Oculus و HTC Vive در وضعیتی نا مطلوب قرار می دهد.

مگر آنکه سونی تصمیم بگیرد تا با استفاده از قطعات سخت افزاری گران قیمت و عرضه محصول نهایی با قیمتی کمتر از حد، بر روی هدست خود ضرر دهد و به جای آن با استفاده از فروش نرم‌ افزاری این پلتفرم ضرر قبلی را جبران کرده و به سود دهی مورد نظر برسد.

وقتی از آقای کاز هیرای در مورد آنکه آیا احتمال دارد نسخه‌ های آینده این دستگاه گران‌ تر باشند سوال شد، ایشان گفت این اتفاق نخواهد افتاد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar