طبق اخبار جدید، گلکسی اس ۸ سامسونگ ۲۶ فروردین ماه عرضه خواهد شد

طبق اخبار جدید، گلکسی اس ۸ سامسونگ ۲۶ فروردین ماه عرضه خواهد شد

زمانی که دو منبع  متفاوت یک خبر را منتشر می کنند، احتمال اینکه خبر منتشر شده بیشتر نزدیک به واقعیت باشد چند برابر می شود. این اتفاقیست که اخیرا رخ داده و دو منبع متفاوت خبر داده اند که پرچمدار  بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ در هفته سوم ماه آپریل(هفته آخر فروردین ماه) عرضه خواهد شد. کمتر از یک هفته پیش نیز خبر دیگری منتشر شد که ادعا داشت گلکسی اس ۸ در تاریخ ۱۸ آپریل عرضه می شود. به تازگی نیز یک منبع از کره شمالی پرچمدار سامسونگ ۱۷ آپریل به بازار عرضه خواهد شد. طبق آخرین شایعات نیز گفته شده گوشی مورد بحث بین تاریخ ۱۷ تا ۲۳ آپریل ماه عرضه می شود.

البته اگر به ماه اکتبر ۲۰۱۶ برگردیم، میبینیم که سامسونگ تیزری را منتشر کرده بود و در آن اشاره ای غیر مستقیم بر رونمایی از گلکسی اس ۸ در ۲۶ فوریه داشت. این اتفاق که یک روز قبل از نمایشگاه MWC 2017 می باشد در بارسلونا برگذار می شود. با توجه به شایعات اگر سامسونگ طبق تاریخ اشاره شده قصد عرضه گلکسی اس ۸ را داشته باشد، این تاخیر احتمالا برای کار بیشتر بر روی این پرچمدار و جلب رضایت کاربران پس از فاجعه نوت ۷ می باشد.

امروز نیز گزارشی منتشر شد و طبق آن سامسونگ قصد دارد تا تولید انبود گلکسی اس ۸ را در ماه مارچ آغاز کند. این کمپانی کره ای ۶۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ را تولید خواهد کرد که ۱۰ میلیون کمتر از تولید گلکسی اس ۴ در سال ۲۰۱۳ می باشد. از طرفی الجی نیز قصد دارد پرچمدار G6 را در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند تا رقیبی جدی برای گلکسی اس ۸ سامسونگ باشد و بتواند بازار گوشی هوشمند را در تسخیر خودش در بیاورد. به این صورت در چند ماه آینده شاهد رقابتی جذاب در بازار گوشی های هوشمند خواهیم بود. ما در دیجی شو اخبار لحظه ای و بررسی گوشی های معرفی شده را بطور کامل پوشش خواهیم داد، پس دیجی شو را فراموش نکنید.

منبع: Phone Arena


 

نظر خود را بنویسید

avatar