اپل می تواند در سال ۲۰۱۷ به اولین کمپانی تریلیون دلاری تبدیل شود

اپل می تواند در سال ۲۰۱۷ به اولین کمپانی تریلیون دلاری تبدیل شود

کمپانی اپل تبدیل به یکی از پرارزش ترین کمپانی های دنیا شده و از این بابت در مقام اول قرار دارد. این شرکت با ارزشی بیش از ۶۱۵ میلیارد دلار به کار خود ادامه می دهد در حالی که فروش محصولاتش رو به افول است. اما آیا این امکان وجود دارد که اپل بتواند به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری تبدیل شود؟ آقای Horce Didu که کارشناس شرکت Asymco می باشد چنین اعتقادی دارد. وی به تازگی اعلام کرده که فروش محصولات iOS و سرویس های شرکت اپل (اپلیکیشن ها، هزینه اشتراک و …) می توانند به این شرکت در این امر یاری کنند.

با توجه به آماری که ایشان منتشر کرده است، درآمد سالانه شرکت اپل در اواسط سال ۲۰۱۷ به به ۹۸۰ میلیارد دلار خواهد رسید. آیفون که از آن به عنوان موفق ترین محصول تاریخ یاد می کنند، در ۱۰ سال موفق به فروش بیش از ۱٫۲ میلیارد واحد شده. دیگری محصولات شرکت اپل (iPad، iPod و …) موفق شده اند تا مجموعا ۱٫۷۵ میلیارد واحد فروش داشته باشند.

اضافه بر آن، شرکت اپل ۱۰۰ میلیارد دلار از اپلیکیشن ها، هزینه های اشتراک و رسانه بدست آورده که به آن کمک خواهد کرد تا سال ۲۰۱۷ به ارزش ۱ تریلیون دلار برسد. با این حال، دیگر کارشناسان تکنولوژی عقیده دارند که اپل به یک محصول انقلابی دیگر نیاز دارد تا بتواند به چنین هدفی دست پیدا کند. اپل در سال ۲۰۱۷ بسیار فعال خواهد بود. این شرکت iPad جدید را در ماه مارچ عرضه خواهد کرد و پس از آن، آیفون جدید و اپل واچ ۳ به دنبال آن خواهند آمد. طبق گزارشات منتشر شده، آیفون جدید قرار است تغییرات تازه ای را در این محصول به وجود آورد. تغییراتی مانند صفحه نمایش OLED و شارژ بی-سیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar