هدفون های بیسیم شرکت اپل موفق به تصاحب ۲۶% از بازار شده اند

هدفون های بیسیم شرکت اپل موفق به تصاحب ۲۶% از بازار شده اند

پس از دو ماه تاخیر در عرضه هدفون ها بیسیم شرکت اپل ، این محصول بالاخره در تاریخ ۱۳ دسامبر عرضه شد. اپل به دلیل مشکلاتی که این محصول از خود نشان داده بود مجبور به تاخیر دو ماهه در عرضه آن ها شد. اما آمار نشان می دهند که این هدفون ها موفق شده اند تا ۲۶ درصد از سهم بازار را تصاحب کنند. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵، هدفون های بیسیم موفق شدند نیمی از بازار هدفون ها را تصاحب کنند.

در ماه گذشته، از هر ۴ هدفونی که به صورت آنلاین فروخته شده، ۳تای آن ها از هدفون های بیسیم بوده اند. شرکت سامسونگ در این زمینه هم با اپل رقابت می کند اما برتری که شرکت اپل نسبت به سامسونگ دارد این است که تا به حال میلیون ها واحد آیفون ۷ و ۷ پلاس فروخته. در واقع می توان تمام دارندگان این گوشی ها را خریداران بالقوه Airpods دانست. اپل موفق شده تا در بخش هدفون های بیسیم، بیشتر سهم بازار را تصاحب کند. اما نه فقط به خاطر هدفون ها ی بیسیم ۱۶۰ دلاریش. قبل از عرضه این محصول، شرکت Beats با ۲۴% سهم از بازار، پیشروی این صنعت بود.

همان طور که می دانید، شرکت Beats متعلق به اپل بوده، بنابراین پس از عرضه Airpods، این دو شرکت مجموعا ۴۰ درصد از سهم بازار هدفون های بیسیم را در اختیار دارند. شرکت Bose هم پس از عرضه این هدفون ها، رشدی ۶ درصدی در سهم بازار خود مشاهده کرد و از ۱۰ درصد سهم به ۱۶ درصد رسید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar