سونی می گوید بازی های بیشتری در راه پلی استیشن ۴ هستند

سونی می گوید بازی های بیشتری در راه پلی استیشن ۴ هستند

این طور که مشخص است، سونی باز هم سیاست موفق خود در قبال پلی استیشن ۳ را دنبال می کند. این سیاست مملو بازی های انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ است. طبق یک ویدئوی تبلیغاتی که شرکت سونی منتشر کرد، بازی های انحصاری سال ۲۰۱۷ و فراتر در آن معرفی شد.اما ظاهرا این پایان ماجرا نیست و سونی خیال دارد تا بازی های بیشتری را طی دو سال آینده برای این کنسول محبوب معرفی کند. این خبر به طور از رسمی ترین منبع ممکن، یعنی آقای یوشیدا منتشر شده. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آقای یوشیدا اعلام کرد که تیزر تبلیغاتی منتشر شده تنها بخشی از برنامه های شرکت سونی برای پلی استیشن ۴ بوده و قرار است در آینده عناوین بسیار بیشتری برای این کنسول پرده برداری شود. وی همچنین اضافه کرد که این بازی ها به زودی معرفی خواهند شد. وی اطلاعات بیشتری از این عناوین منتشر نکرد اما می توان حدس زد که آن ها توسط سونی در E3 امسال معرفی خواهند شد.

پس چیزی که می توانیم پیش بینی کنیم این است که مایکروسافت با کنسول قدرتمند خود، یعنی اکس باکس وان اسکورپیو به E3 خواهد آمد و شرکت سونی با عناوین و بازی های انصاری. این که کدام برنده می شود باید صبر کرد و دید. اما چیزی که از نسل گذشته آموختیم این بود که محتوای قدرتمند و با کیفیت برنده نهایی خواهد بود.

رقابت میان دو شرکت سونی و مایکروسافت بسیار جالب خواهد بود. سال ۲۰۱۷ را می توان بهترین سال برای این دو کنسول دانست. چرا که عناوین بسیار خوب انحصاری و غیر انحصاری برای آن ها منتشر خواهد شد. رقابت سالم میان این دو شرکت تنها به سود گیمرها خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar