تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید نوکیا ۶

تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید نوکیا ۶

این روزها افراد قدیمی تر و عاشق نوستالژی بسیار خوشحال هستند چرا که نوکیا به بازار گوشی هوشمند بازگشته است. این گوشی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. نوکیا برای این گوشی دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. در قلب نوکیا ۶ از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ استفاده شده است که خیلی چنگی به دل نمی زند.

از قابلیت های اضافی این گوشی می توان به دو اسپیکر با قدرت بالا و فناوری دالبی اشاره کرد. خوشبختانه نوکیا کاربران را شگفت زده کرده است و این گوشی بصورت پیش فرض مجهز به اندروید ۷ نوقا می باشد. با اینکه چند ماهی از عرضه اندروید ۷ نوقا گذشته است، اما هنوز هم هستند گوشی هایی که جدید معرفی می شوند اما از اندروید ۶ بهره می برند.

نوکیا به خوبی می داند که این گوشی برایش گلکسی سامسونگ و آیفون اپل نمی شود و انتظار همچین فروشی را ندارد، اما حداقل قیمت آن را مناسب تعیین کرده است تا شاید کاربران بیشتری را به خودش جذب کند. قیمت عاملی مهم برای خرید گوشی مخصوصا در کشور بزرگی مانند چین به حساب می آید.

نوکیا ۶ را میتوان اولین گوشی اندرویدی نوکیا نامید و طبق گزارشات این گوشی اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. در واقع تاریخ دقیقی برای عرضه نوکیا ۶ عنوان نشده است. طبق اخبار منتشر شده نوکیا قیمت ۲۴۵ دلار را برای این گوشی تعیین کرده است که نسبت به مشخصات گوشی قیمتی معقول و یک گوشی مقرون به صرفه به حساب می آید. نوکیا ۶ را شاید تا یک ماه آینده در بازار ایران نبینیم اما در صورت ورود رسمی این گوشی به ایران، احتمالا با قیمتی حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رو برو باشیم.

منبع: Phone Arena


 

نظر خود را بنویسید

avatar