آمار فروش کنسول در آمریکا: فروش بیشتر پلی استیشن ۴ نسبت به اکس باکس وان

آمار فروش کنسول در آمریکا: فروش بیشتر پلی استیشن ۴ نسبت به اکس باکس وان

همان طور که می دانید، گروه NPD به طور مرتب آماری را از فروش دو کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر می کند. در ماه های گذشته این کنسول شرکت مایکروسافت بوده که توانسته فروش بیشتر کسب کند. اما روال باز هم به قبل بازگشته و کنسول پلی استیشن ۴ به رتبه اول بازگشته است.

امروز هم یک گزارش آماری از این شرکت منتشر شده که نشان می دهد کنسول پلی استیشن ۴ در ماه دسامبر فروش بیشتری نسبت به اکس باکس وان داشته است. با اینکه کنسول پلی‌ استیشن ۴ سونی پر فروش‌ترین کنسول در آمریکا در ماه پیش بود، اما اکس‌ باکس وان هم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد.

شرکت مایکروسافت یک گزارش آماری را با وبسایت Gamespot به اشتراک گذاشته که نشان می دهد کنسول نسل هشتمیش پرفروش ترین ماه خود را در دسامبر تجربه کرده. همچنین این شرکت ادعا می کند که اکس باکس وان، پر فروش ترین کنسول نیمه دوم سال ۲۰۱۶ بوده است. گوشه ای از گزارش مایکروسافت را می توانید در ادامه مشاهده فرمایید:

در دو ماه نوامبر و دسامبر، شاهد این بودیم که اکس‌ باکس لایو به رقم ۳.۹ میلیارد ساعت و رشد ۲۹ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۵ رسید.

مدیر بازاریابی اکس‌ باکس، آقای مایک نیکولز در ادامه گفت:

چیزی که ما از سال ۲۰۱۷ انتظار داریم، حضوری قدرتمند با قوی ترین کنسول تاریخ، اکس باکس اسکورپیو است. همچنین پشتیبانی از کنسول اکس باکس وان و اکس باکس لایو در اولویت ما خواهد بود.

گروه NPD هفته دیگر آماری اصلی و مورد انتظار گیمرها را منتشر خواهد کرد. این آمار مربوط به پرفروش ترین کنسول در سال ۲۰۱۶ بوده که می تواند بسیار جالب باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar