مایکروسافت هنوز نمی داند تا قبل از E3 2017 از اسکورپیو پرده برداری کند یا نه

مایکروسافت هنوز نمی داند تا قبل از E3 2017 از اسکورپیو پرده برداری کند یا نه

شاید سال ۲۰۱۷ مهمترین سال برای مایکروسافت باشد. چرا که این شرکت فرصتی دوباره یافته تا فاصله زیاد خود با رقیبش سونی را تا حدی کم کند. سونی با تدبیر استراتژی های بهتر نسبت به مایکروسافت، توانست فروش بسیار بهتری را با کنسول پلی استیشن ۴ تجربه کند. جدیدترین پروژه ای که شرکت مایکروسافت در دست دارد، پروژه اسکورپیو است. یه ادعا خود مایکروسافت این کنسول یک هیولا است و قطعا در مراسم E3 2017 به طور رسمی به نمایش در خواهد آمد. بسیاری فکر می کردند که مایکروسافت ممکن است کمی زودتر از این کنسول پرده برداری کند. اتفاقی که احتمالا نخواهد افتاد.

فیل اسپنسر که مدیر بخش اکس باکس در مایکروسافت است اعلام کرد که از ذوق و شوق هوادارن کاملا آگاه بوده و می داند آن ها دوست دارند تا پروژه اسکورپیو را هر جه زودتر ببینند. اما در ادامه اعلام کرد که هنوز در مورد اینکه زودتر از E3 از این پروژه رونمایی کند تصمیمی اتخاذ نکرده است. وی این صحبت را در پاسخ به یکی از هوادارن اعلام کرد که از وی پرسیده بود آیا امکان دارد اسکورپیو تا قبل از مراسم E3 2017 معرفی شود یا خیر:

“با اینکه از خواسته هوادارن کاملا آگاه هستم، اما به طور صادقانه پاسخ می دهم نمی دانم!.”

آقای اسپنسر همچنین صحبت هایی را در مورد استودیوهای First-Party اعلام کرد. وی گفت که آن ها حسابی مشغول ساخت بازی های بزرگ برای کنسول های اکس باکس هستند.

تا کنون اطلاعات بسیار کمی درباره کنسول جدید مایکروسافت در دست داریم. همچنین اینکه هنوز هیچ استودیوی First-party اعلام نکرده که بازی بزرگی در دست ساخت دارد. اطلاعاتی کمی که درباره اسکورپیو داریم مربوط به قدرت ۶ ترافلاپسی آن است که می توان بازی های را به صورت ۴K واقعی نمایش دهد. هنوز هیچ استودیویی بازی معرفی نکرده که بتواند قدرت کامل اسکورپیو را به نمایش بگذارد. البته شاید کمی زود باشد اما اختلاف سخت افزاری که دو کنسول اکس باکس وان و اکس باکس اسکورپیو با هم دارند، ممکن است برای استودیو های بازی سازی مشکل ساز شود.

 

نظر خود را بنویسید

avatar