گوشی اندرویدی Pixel با MacBook سر ناسازگاری دارد!

گوشی اندرویدی Pixel با MacBook سر ناسازگاری دارد!

با اینکه جدیدترین گوشی عرضه شده توسط شرکت گوگل، به نام Pixel ، یکی از بهترین گوشی های اندرویدی منتشر شده تا به امروز است، اما مشکلاتی هم گریبانگیر این محصول هستند. بسیاری از افراد گلایه کرده اند که نمی توانند فایل های مورد نظر خود را از گوشی خود به MacBook انتقال دهند. با اینکه بسیاری دلیل این مشکل را کابل USB این گوشی می دانستند، اما بالاخره مشخص شده که مشکل اصلی به برنامه اندرویدی مربوط است که شرکت گوگل برای این کار طراحی کرده است.

این اپلیکیشن در واقع مانند یک پل ارتباطی میان اندروید و وک عمل می کند. اما به دلیل این که این برنامه از سال ۲۰۱۲ تا کنون به روز رسانی نشده، مشکلاتی را به همراه داشته که باعث می شود کاربران نتوانند به صورت صحیح از این برنامه استفاده کنند. نه تنها ۵ سال مدت زیادی برای به روز رسانی نکردن یک کد کامپیوتری است، بلکه USB-C و پروتکلی که گوشی پیکسل از آن استفاده می کند در سال ۲۰۱۲ اصلا وجود نداشتند.

اگر شما هم با چنین مشکلی رو به رو هستید، می توانید از یک اپلیکیشن دیگر به نام HandShaker استفاده کنید تا اطلاعات و فایل های خود را به Mac خود انتقال دهید. استفاده از این اپلیکیشن باعث شده تا خطا در اپلیکیشن گوگل پیدا شود. به احتمال بسیار زیاد شرکت گوگل این مشکل را برطرف خواهد بود. این یک گاف برای گوگل است چرا که چنین اشتباهی از شرکتی به این بزرگی کاملا دو از انتظار بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar