HTC در سال جدید ۶ یا ۷ گوشی را معرفی خواهد کرد ولی خبری از HTC 11 نیست

HTC در سال جدید ۶ یا ۷ گوشی را معرفی خواهد کرد ولی خبری از HTC 11 نیست

در سال ۲۰۱۶ HTC حدود ۱۰ گوشی جدید را معرفی کرد، اما این امر کمکی نکرد تا این شرکت سال خوبی را داشته باشد. شاید این دلیلی بر تغییر استراتژی شرکت باشد و این شرکت در سال ۲۰۱۷ گوشی های کمتری را معرفی خواهد کرد.

بر اساس صبحت های رئیس شرکت HTC، این شرکت قصد دارد در سال جدید ۶  یا گوشی جدید را عرضه کند. در این مدت کوتاه، HTC دو دستگاه U Play و U Ultra را معرفی کرد، دو دستگاه اندرویدی که از شیشه و فلز ساخته شده است. U Play و U Ultra هم شامل ۶ تا ۷ گوشی هوشمندی که بالا ذکر شد می شود، این به این معناست که تا آخر سال ۴ یا ۵ گوشی دیگر معرفی خواهد شد.

از رئیس شرکت در مورد شایعات درباره HTC 11 ( انتظار می رود که جانشین گوشی موفق HTC 10 باشد) و او پاسخ داد که گوشی به این اسم وجود نخواهد داشت. او اطلاعات دیگری در اختیار ما قرار نداد، اما او تاکید کرد که HTC یک گوشی پرچمدار در سال جدید خواهد داشت. مدیر این شرکت بزرگ همچنین گفت که این شرکت قصد دارد چندین گوشی سرگرم کننده و مناسب با برند Desire تولید کند.

ما در حال حاضر نمی دانیم که HTC از چه گوشی رونمایی خواهد کرد، اما احتمالا در نمایشگاه MCW 2017 بتوانیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar