نظرات فیل اسپنسر در مورد جدید ترین کنسول شرکت نینتندو و عناوین آن را بخوانید

نظرات فیل اسپنسر در مورد جدید ترین کنسول شرکت نینتندو و عناوین آن را بخوانید

کنسول مورد انتظار شرکت نینتندو بالاخره معرفی شد. پس از مراسم شرکت نینتندو، اشخاص زیادی در صنعت گیم به صحبت و اظهار نظر در مورد آن پرداختند. در ادامه اظهارات مایک ابرا (Ybarra)، رئیس بخش مهندسی کنسول اکس باکس، اکنون فیلم اسپنسر مدیر بخش اکس باکس هم در خصوص جدید ترین کنسول شرکت نینتندو به نام سوئیچ، و بازی‌ های معرفی شده برای آن صحبت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب همراه ما باشید!

آقای اسپنسر که در حساب توئیتر خود بسیار فعالیت می کند، درباره کنسول سوئیچ و نسخه های جدید بازی های ماریو و زلدا گفت:

“نسخه جدید ماریو به نظر نوآورانه است. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم بسیار بزرگ به نظر می آید.”

در خبری دیگری پیرامون نسخه جدید بازی ماریو، Super Mario Odyssey، شیگرو میاموتو اعلام کرده که نسخه تازه بازی مشابه Super Mario 64 و Super Mario Sunshine خواهد بود و این عنوان برای گیمرهای حرفه ای ساخته خواهد شد.

در ادامه، فیل اسپنسر در مورد ترکیبی بودن کنسول سوئیچ صحبت کرد. وی اعلام کرد که ترکیبی بودن این کنسول بین خانگی و دستی، ایده بسیار جالبی برای نینتندو است و می تواند آینده جالبی داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان در زمینه بازی های کامپیوتری به موفقیت کنسول سوئیچ شک دارند. طی نظرسنجی که از ۴۵۰۰ توسعه دهنده به عمل آمد، تقریبا نیمی از آن ها به موفقیت این کنسول شک داشتند. این شک و تردید به مرحله ای رسیده بود که پس از اتمام مراسم شرکت نینتندو، سهام این شرکت افت کرد. با اینکه بسیاری به موفقیت این کنسول شک دارند، اما برخی از کارشناسان معتقدند که این کنسول خواهد توانست Wii U را از نظر فروش پشت سر بگذارد. کنسول نینتندو سوییچ، روز جمعه ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس میلادی)، با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar