تبلیغات عنوان Red Dead Redemption 2 در خرده فروشی ها آغاز شد

تبلیغات عنوان Red Dead Redemption 2 در خرده فروشی ها آغاز شد

با اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی Red Dead Redemption 2، یعنی فصل پاییز، مانده است، شرکت راکستار تبلیغات خود در خرده فروشی ها را آغاز کرده است. این بازی قطعا جزو مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۱۷ بوده و بسیاری از گیمرها انتظار عرضه آن را می کشند. البته این امر که راکستار تبلیغات خود را به این زودی آغاز کرده اصلا دور از انتظار نبود. بازی آنقدر بزرگ است که تبلیغات مناسب در زمان مناسب، موجب موفقیت بی چون و چرای آن خواهد شد.

یکی از مواردی که طرفدارن این عنوان را نگران می کرد، تاخیر خوردن در زمان انتشار بازی بود. دلیل این نگرانی هم سابقه نه چندان درخشان استودیوی راکستار در به تعویق انداختن عناوینش است. البته شاید بهتر باشد این استودیو را بابت این کار تشویق کنیم. چرا که تاخیر در تاریخ انتشار بازی بسیار بهتر از انتشار یک بازی پر باگ در روز عرضه است. اما آغاز موج اول تبلیغاتی این شرکت می تواند نوید بخش عرضه بازی در روز تعیید شده باشد. البته هنوز تاریخ رسمی از تاریخ عرضه این عنوان منتشر نشده، و راکستار فقط پاییز ۲۰۱۷ را بازه ای برای انتشار این بازی تعیین کرده است.

این عنوان تنها برای کنسول های نسل هشتمی و میان-نسلی سونی و مایکروسافت عرضه شد. هنوز هیچ خبری مبنی بر انتشار این عنوان بر روی پلتفرم PC منتشر نشده. بعید است که به این زودی بتوانیم این بازی را بر روی پلتفرم PC ببینیم. احتمال می رود که همانند بازی GTA V، شرکت راکستار عنوان Red Dead Redemption 2 را هم با تاخیری بسیار زیاد پس از انتشار، برای PC عرضه کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar