آیا استودیوی Sledgehammer قصد دارد فرنچایز Call Of Duty را احیا کند؟

آیا استودیوی Sledgehammer قصد دارد فرنچایز Call Of Duty را احیا کند؟

با اینکه افراد بسیاری از دست استودیوی Activision به خاطر بلایی که سر فرنچایز محبوبشان آورد، عصبانی هستند. با اینکه سری های اخیر بازی Call Of Duty همگی در زمان آینده و فضا پیگیری شده و فروش این عنوان هم بسیار عالی بوده، اما بسیاری از هوادارن خواهان بازگشت این سری به جنگ های دوم جهانی هستند. طبق اخباری که به صورت شایعه منتشر شده، استودیوی Sledgehammer قصد دارد چنین کاری کند و داستان نسخه جدید را به زمان جنگ ویتنام ببرد. ظاهرا تمرکز اصلی این عنوان بر روی محیط بازی خواهد بود چرا که این استودیو به دنبال یک طراح بسیار خبره می گردد.

با اینکه چنین خبری می تواند مثبت باشد، اما عنوان Call Of Duty هیچ موقع در زمینه های بصری ضعفی از خود نشان نداده. شاید چیزی که این فرنچایز فوق العاده در این چند سال از دست داده، زمانی است که بازی در آن اتفاق می افتد. اگر به راستی شایعات درست باشند و بازی به زمان گذشته بازگردد، می توان امید داشت که اکتیویژن از اشتباهاتش درس گرفته و بازی را به جایگاه اصلی خود بازگرداند. رقیب این عنوان، یعنی Battlefield 1 با رفتن به گذشته، به موفقیت بسیار بزرگی هم از لحاظ فروش و هم از لحاظ نقدهای مثبت منتقدین دست یافت.

به واقع امیدواریم که این فرنچایز فوق العاده، دوباره بتواند به جایگاه خود میان هوادارن دست پیدا کند و در ماه May، شاهد معرفی نسخه جدید با عنوان Vietnam باشیم. همان طور که رسم هر ساله است، این بازی به احتمال زیاد در ماه May معرفی، و در ماه نوامبر عرضه می شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar