اگر امنیت سیستم برایتان مهم است، دیگر از ویندوز ۷ استفاده نکنید !

اگر امنیت سیستم برایتان مهم است، دیگر از ویندوز ۷ استفاده نکنید !

شرکت مایکروسافت به صورت مداوم از نقاط قوت ویندوز ۱۰ گفته، و تاکید می کند که ویندوز ۷ دیگر از لحاظ امنیتی مناسب نیست. گزارشات حاکی از آنند که معماری ویندوز ۷ دیگر پاسخگوی حفره های امنیتی امروزی نیست و بسیار قدیمی شده. این شرکت همچنین اعلام کرده که تا ۳ سال دیگر، پشتیبانی از ویندوز ۷ متوقف خواهد شد.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از ویندوز ۷ در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ قطع خواهد شد و این شرکت دیگر به روز رسانی های امنیتی منتشر نخواهد کرد. قطعا شرکت هایی که در سطح سازمانی از این سیستم عامل استفاده می کنند، احتمال آسیب پذیری بیشتری نسبت به ویندوزهای جدید خواهند داشت. بنابراین اگر امنیت سیستم برایتان مهم است(که قطعا هست)، بهتر است کم کم به فکر به روز رسانی ویندوز سیستم خود باشید! مایکروسافت در ادامه گفت:

بسیاری از تولید کنندگان سخت افزار، دیگر درایورهای ویندوز ۷ را منتشر نمی کنند بنابراین ممکن است در آینده، سخت افزار هایی مانند کارت های گرافیک و پرینترها، نتوانند به درستی بر روی ویندوز ۷ کار کنند.

 

بنابراین شما در واقع ۳ سال فرصت خواهید داشت تا ویندوز خود را به نسخه های جدیدتر به روزرسانی کرده، یا اینکه مسئولیت آسیب پذیری سیستمتان را خود بر عهده بگیرید. بهتر است بدانید که زمان به روز رسانی به ویندوز ۱۰ به صورت رایگان، به اتمام رسیده و شما مجبورید برای نصب نسخه جدید پول بپردازید. البته در کشور ما، شما از وبسایت های مختلف می توانید به دانلود و نصب نسخه های کرک شده اقدام کنید که از امنیت بالایی برخوردار نیستند. پس بهتر است یک دفعه برای آن پول بپردازید تا از مزایای نسخه اصلی بهره ببرید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar