چرا بخش آنلاین در کنسول نینتندو سوئیچ رایگان نخواهد بود ؟

چرا بخش آنلاین در کنسول نینتندو سوئیچ رایگان نخواهد بود ؟

جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، سوئیچ، معرفی شد و شما مانند دیگر کنسول های بازار، برای بخش چند نفره آن باید پول بپردازید. حال، رییس نینتندوی آمریکا آقای رجی (Reggie Fils-Aime) در مصاحبه ای با سایت Cnet، جزییات جدیدی از آینده نینتندو سوییچ و تصمیمات شرکت نینتندو در مورد این پلتفرم منتشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

ایشان اعلام کرد که عرضه بازی های متفاوت در فاصله های زمانی مشخص پس از عرضه کنسول، به گیمرها یان انگیزه را خواهد داد تا کنسول را در آینده خریداری نمایند. وی گفت:

روز عرضه کنسول، مهم ترین و حساس‌ ترین روز نیست. بلکه این روزهای پس از عرضه کنسول است که تعیین کننده قصد واقعی شرکت را نشان می دهد. عرضه محتوا در فاصله های مشخص زمانی است که به هواداران ثابت می کند که هدف واقعی و برنامه اصلی شرکت چیست. امتیاز دیگری که چنین کاری به شرکت های می دهد، این است که کسانی که در رابطه با خرید کنسول شک دارند انگیزه پیدا می کنند تا کنسول را در آینده خریداری نمایند. کنسول سوئیچ بازی های بسیار جذابی را برای دارندگان این کنسول در نظر گرفته است.

آقای رجی در ادامه درباره سرویس پولی اختیاری نینتندو سوییچ برای بازی‌ کردن بخش آنلاین صحبت کرده است. وی گفت:

پس از گرفتن چنین تصمیمی، و اعلام آن در مراسم معرفی کنسول، بسیاری حملات و ناراحتی های خود از پولی بودن بخش آنلاین روانه ما کردند. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد، این است که ما برای بازی های آنلاین بسیار گسترده ای که برای کنسول سوئیچ در نظر گرفته ایم، سرمایه گذاری عظیمی را متوجه سرورهای شرکت کرده ایم. بنابراین شاید بتوان پولی بودن سرویس آنلاین را منطقی دانست.

نینتندو سوییچ قرار است در تاریخ ۳ مارچ ۲۰۱۷ به صورت جهانی عرضه شود. این پلتفرم به هنگام عرضه ۲۹۹ دلار آمریکای قیمت خواهد داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar