مدیرعامل تلگرام می گوید تماس صوتی به زوردی به تلگرام می آید

مدیرعامل تلگرام می گوید تماس صوتی به زوردی به تلگرام می آید

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در کشور ما به محبوب ترین اپلیکیشن اجتماعی تبدیل شده. اگر شما هم دوست داشتید تماس صوتی به این اپلیکیشن اضافه شود، دیگر لازم نیست منتظر بمانید. مدیرعامل تلگرام، آقای پاول اعلام کرد که به زودی دو قابلیت جدید به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. یکی از این قابلیت ها تماس صوتی، و دیگر قابلیت ذکر شده، Custom Themes خواهد بود. وی این خبر را در پاسخ به یک توئیت داد و با توجه به اینکه که خود آقای پاول چنین امری را تایید کرده، به زودی باید منتظر انتشار چنین قابلیتی برای این اپلیکیشن باشیم.

اگر چه این خبر توسط آقای پاول منتشر شده اما هنوز تاریخ دقیق این بروزرسانی مشخص نشده. همان طور که حتما می دانید، نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن، اخیرا با یک بروزرسانی به Themeهای Custom مجهز شده. بنابراین زمان عرضه آن روی گوشی های همراه نباید طولانی شود. در مورد تماس های صوتی/تصویری، در سال ۲۰۱۵ این اپلیکیشن خبری مبنی بر کار بر روی یک تکنولوژی را تایید کرد.

از سال ۲۰۱۵ به این طرف تغییرات بسیار زیادی در دنیای تکنولوژی رخ داده است. تقریبا تمام اپلیکیشن های پیام رسان به بروزرسانی قابلیت های خود، تماس صوتی/تصویری را به اضافه کرده اند. بنابراین طولی نخواهد کشید که این قابلیت ها به تلگرام هم بیاید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar