بازی محبوب FIFA هم به جدیدترین کنسول نینتندو راه خواهد یافت !

بازی محبوب FIFA هم به جدیدترین کنسول نینتندو راه خواهد یافت !

جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، به نام Switch، مدتی است که معرفی شده اما اخبار مربوط به آن هنوز هم در حال منتشر شدن است. یکی از دلایل آن هم، بی پاسخ ماندن بسیاری از سوالات کاربران پس از مراسم معرفی این کنسول بود. جدیدترین خبری که منتشر شده مربوط به شرکت EA Sports و محبوب ترین بازی ساخت این شرکت به نام FIFA است. طبق این خبر، عنوان FIFA هم به صف بازی های کنسول سوئیچ اضافه شده است. مدیر اجرایی شرکت الکترونیک آرتز نیز در این رابطه صحبت هایی کرده که در ادامه مطلب با هم می خوانیم.

شرکت الکترونیک آرتز همکاری خود با نینتندو را با هدف عرضه بازی برای کنسول سوئیچ آغاز کرده. آقای سادرلند، مدیر اجرایی شرکت الکترونیک آرتز در این باره گفت:

نظر من این است که شما بدون طراحی و تولید محصولات انتقلابی و جدید، نمی توانید تغییری در وضع موجود ایجاد کنید. این کاری است که دقیقا نینتندو با محصولات نوآورانه خود انجام داده. بعضی از آن ها موفق بودند و برخی از آنان هم با شکست مواجه شدند. اما چیزی که من درباره شرکت نینتندو دوست دارم، محصولات نوآورانه آن هاست.

 

آقای سادرلند در ادامه اعلام کرد که شرکت نینتندو باعث شده تا الکترونیک آرتز هم متفاوت فکر کند. وی اعتقاد دارد عرضه یک کنسول که هم به صورت دستی و هم به صورت خانگی عمل کند، چالش بسیار بزرگی است. وی دلیل متفاوت فکر کردن نینتندو را هم همین امر دانسته. وی در ادامه توضیحات بیشتری در مورد اولین بازی الکترونیک آرتز برای کنسول سوئیچ صحبت کرد. ایشان دلیل عرضه FIFA به عنوان اولین بازی الکترونیک آرتز بر روی سوئیچ را، محبوبیت فوق العاده این عنوان دانست. سادرلند اعتقاد دارد که با عرضه فیفا بر روی سوئیچ، این عنوان از طرفداران بیشتری بهره خواهد برد. با توجه به صحبت های آقای سادرلند، می توان دریافت که فیفا قطعا آخرین بازی ساخت این شرکت برای کنسول سوئیچ نخواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar