بازی Super Mario Run بالاخره در ماه March (اسفند) برای اندروید منتشر می شود

بازی Super Mario Run بالاخره در ماه March (اسفند) برای اندروید منتشر می شود

عنوان Super Mario Run یکی از هایپ شده ترین بازی های منتشر شده در سال لقب گرفت که نتوانست انتظارات را برآورده کند. این عنوان چند ماه پیش برای سیستم عامل iOS منتشر شده که با نقدهای بسیار ضعیفی همراه شد. اما برخلاف نقدهای ضعیف، این بازی موفق شد تا در میزان دانلود رکوردزنی کند. آن هم فقط به خاطر علاقه ای که کاربران به این شخصیت دوست داشتنی داشتند و نه بخاطر کیفیت بازی! به تازگی نینتندوی آمریکا اعلام کرده که در ماه March (اسفند/فروردین) این بازی برای سیستم عامل اندروید هم منتشر خواهد شد.

در ادامه متن منتشر شده از این شرکت را می خوانید:

بازی Super Mario Run در ماه March بالاخره به سیستم عامل اندروید می آید. شما می توانید با پیش-ثبت نام در Google Play، از تاریخ دقیق عرضه آگاهی پیدا کنید.

 

همان طور که ملاحضه فرمودید، تاریخ دقیق انتظار بازی هنوز مشخص نیست اما شما می توانید با پیش-ثبت نام این بازی در Google Play، از تاریخ دقیق انتشار آن آگاهی پیدا کنید. باید ببینیم که Super Mario Run به همان صورت که برای iOS عرضه شد برای اندروید عرضه می شود یا خیر. به احتمال بسیار زیاد نسخه اندروید این بازی هم دقیقا همان ساز و کار را خواهد شد. روش بازی به این صورت خواهد بود که شما بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و می توانید چند مرحله را به صورت رایگان طی کنید. اما برای دسترسی کامل به مراحل بازی نیاز دارید تا ۱۰ دلار پول پرداخت کنید.

وجود نداشتن مراحل بیشتر برای بازی یکی از نکات منفی این بازی برای iOS بود که صدای بسیاری را درآورد. کاربران انتظار داشتند که شرکت نینتندو در آینده تعدادی مراحل جدید را به بازی اضافه کند. اما این خبر توسط نینتندو رد شد تا نا امیدی کاربران تکمیل شود. اگر همین روند برای نسخه اندروید این بازی ادامه داشته باشد، بعید است که این عنوان مانند نسخه iOS “موفق” باشد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar