بر اساس شایعات نوکیا P1 در پایان MCW 2017 معرفی خواهد شد، گوشی اندرویدی با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵

بر اساس شایعات نوکیا P1 در پایان MCW 2017 معرفی خواهد شد، گوشی اندرویدی با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵

یه یاد دارید که برای اولین باز در تابستان گذشته درباره نوکیا P1، یک گوشی اندرویدی صحبت کردیم؟ در حالی که نوکیا وجود این گوشی را تائید نکرد، ما حالا شنیده ایم که این گوشی در ماه آینده در نمایشگاه MCW 2017 به طور رسمی معرفی خواهد شد.

بر اساس نشریه روسی Worket، این گوشی از روی گوشی  Sharp Aquos Xx3 ساخته شده است، یک گوشی هوشمند که تقریبا ۶ ماه پیش در ژاپن عرضه شد. با این حال گوشی جدید نوکیا ارتقاء یافته است، از جمله پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ اسنپدراگون (آخرین چیپست تولیدی شرکت کوالکام)، ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۶۵ گیگا بایتی و دوربین ۲۲٫۶ مگاپیگسلی از ویژگی های این گوشی می باشد. این گوشی هوشمند در برابر گرد و غبار مقاوم است و ضدآب است (گواهی IP57).

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با محافظ صفحه Gorilla Glass Glass 5 ( احتمال دارد رزولوشن صفحه ۱۰۸۰x1920 یا ۱۴۴۰x2560 باشد)، حسگر اثر انگشت و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

نوکیا P1 با اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد شد. گفته می شود که قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ۸۰۰ دلار و قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۹۵۰ دلار می باشد. توجه داشته باشید اطلاعات بالا قابل تائید نیست و در حد شایعه می باشد.

HMD Global یک شرکت تازه تاسیس است که در حال توسعه و بازاریابی برای گوشی های اندرویدی نوکیا می باشد، و حضور خود را در کنار نوکیا در MCW 2017 تائید کرده است. تا به حال HMD Global و نوکیا فقط یک گوشی میان رده اندرویدی نوکیا ۶ را تائید کرده اند. اما می دانیم که امسال گوشی های بیشتری را معرفی خواهند کرد و نوکیا P1 می تواند یکی از آنها باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar