در سال ۲۰۱۶، صنعت گیم در آمریکا بیش از ۳۰ میلیارد دلار درآمد داشته است

در سال ۲۰۱۶، صنعت گیم در آمریکا بیش از ۳۰ میلیارد دلار درآمد داشته است

به دورانی رسیده ایم که با پیشرفت تکنولوژی، صنعت گیم بسیار توسعه یافته است. قابلیت هایی مانند HDR یا ارزش افزوده، جزئی از این پیشرفت ها هستند که قطعا بر روی درآمدزایی شرکت های گیم، تاثیر بسزایی گذاشته اند. در گذشته بسیاری بازی را فقط برای وقت گذرانی انجام می دادند. بازی های کوتاه بوده و درآمد آنچنانی نداشتند. اما در سال ۲۰۱۶، آمار نشان داد که صنعت گیم روند رو به رشد خود را همچنان طی می کند و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، بهتر و بهتر می شود.

شرکت NPD که آمار منتشر شده آن را تا به حال چندین بار اعلام کرده ایم، باز هم در این خصوص آمار تازه ای را منتشر کرده. مبنی بر آن، درآمد صنعت گیم در سال ۲۰۱۶، پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال های گذشته داشته.

اگر دوست دارید اعداد دقیق را بدانید; در سال ۲۰۱۶ درآمد صنعت گیم به ۳۰٫۴ میلیارد دلار رسید که نسبت به درآمد ۳۰٫۲ میلیارد دلاری آن در سال ۲۰۱۵، پیشرفت ۲۰۰ میلیون دلاری داشته. در واقع می تواند گفت که صنعت گیم پیشرفتی ۶ درصدی را تجربه کرده و به رشد خود ادامه می دهد. در بخش بازی ها نیز، صنعت گیم موفق به درآمدزایی ۲۴٫۵ میلیارد دلاری از فروش بازی ها شده. این مبلغ نشان دهنده ۲۳ درصد رشد نسبت به سال های گذشته است.

جالب است بدانید که این آمار فقط مختص به بازی های فیزیکی بوده و فروش بازی های دیجیتالی در این آمار حساب نشده اند. این نوع بازی ها فروش بسیار خوبی دارند و قطعا با احتساب آن ها، اعداد و ارقام فروش بسیار بهتر خواهند شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar