بیش از ۸۰ عنوان بازی برای کنسول سوییچ در دست ساخت می باشد

بیش از ۸۰ عنوان بازی برای کنسول سوییچ در دست ساخت می باشد

جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، سوییچ نام داشته و چند وقتی است که معرفی شده است. این محصول مخلوطی از یک کنسول خانگی و یک کنسول دستی بوده که بسیار جذاب طراحی شده. اما برای موفقیت در صنعت کنسول ها، طراحی جذاب و سخت افزار مناسب کافی نیست، بلکه این محتوایی است که برای آن منتشر می شود تا کاربران بتوانند بازی های مورد علاقه خود را روی کنسول ها انجام دهند. به تازگی و همان طور که پیش تر خبری در این باره نوشتیم، شرکت الکترونیک آرتز اولین بازی خود برای این کنسول (FIFA) را روانه بازار خواهد کرد.

اما قطعا فیفا تنها عنوان سرشناسی نیست که به این کنسول خواهد آمد و بازی های دیگری هم در صف قرار دارند. طبق اخبار منتشر شده، تعداد این بازی ها به عدد ۸۰ می رسد. این که این تعداد برای یک کنسول کافی باشد یا خیر، در آینده مشخص خواهد شد. بسیاری از این بازی ها تاریخ انتشار مشخصی دارند و برخی از آن ها هنوز هم در مراحل ابتدایی ساخت می باشند. به طور مثال بازی هایی مانند Skyrim و Minecraft در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد.

همچنین در مراسم معرفی این کنسول، دو بازی محبوب Super Mario و Zelda نیز معرفی شدند. کنسول قبلی شرکت نینتندو به نام Wii U یک شکست تجاری برای این شرکت محسوب می شود. این کنسول با عرضه همزمان ۲۰ بازی در زمان انتشار کنسول، شکست خود. جالب است بدانید که این عدد برای کنسول سوییچ به ۵ بازی می رسد که بسیار کمتر است. شرکت نینتندو قصد دارد تا بازی ها را در فاصله های مرتب زمانی عرضه کند تا کاربران فرصت تجربه بازی ها را داشته باشند.

به هر حال محصولات اخیر شرکت نینتندو موفق نبوده اند و این شرکت نیاز دارد تا محصولی عرضه کند که بتواند برای این شرکت درآمدزایی کند. کنسول Wii U و بازی ماریو برای iOS، قسمتی از این شکست ها در سال ۲۰۱۶ بودند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar