فروش کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم بسیار بهتر از پلی استیشن پرو بوده است

فروش کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم بسیار بهتر از پلی استیشن پرو بوده است

چند ماهی می شد که رقیب سونی، یعنی شرکت مایکروسافت دست بالاتر را در فروش ماهیانه کنسول ها در اختیار داشت. کنسول این شرکت، اکس باکس وان، توانسته بود برای چندین ماه پیاپی پلی استیشن ۴ را شکست دهد تا مایکروسافت را کمی به سونی نزدیک کند. پس از عرضه کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم و پرو توسط شرکت سونی ورق دوباره برگشت و این سونی بود که توانست دوباره به صدر جدول فروش بازگردد. اما نکته جالبی در مورد فروش کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم منتشر شده که در ادامه باهم می خوانیم.

همان طور که گفتیم، نکته جالبی در مورد دو کنسول پرو و اسلیم منتشر شده. طبق گزارشات، کاربران آن طور که باید و شاید از کنسول پرو استقبال نکرده اند و هنوز دو کنسول معمولی و اسلیم را ترجیح می دهند. کنسول پرو کمی قوی تری از پلی استیشن ۴ معمولی طراحی شده. البته تا حدی می توان سونی را برای عرضه نکردن یک کنسول بسیار قوی تر تشویق کرد. چرا که این شرکت با طراحی کنسول پرو به گیمرها اجازه داد تا در صورت علاقشان به بازی های ۴K این کنسول را خریداری نمایند.

بنابراین شاید جای تعجب نباشد اگر فروش کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم از نسخه پرو بیشتر باشد. چرا که گیمرها ترجیح می دهند فعلا صبر کنند تا کنسول نسل بعدی شرکت سونی عرضه شود. بنابراین شما هم اگر تجربه بازی با کیفیت ۴K و HDR برایتان اهمیت چندانی ندارد، یا قصد خرید یک تلویزیون ۴K را ندارید، بهتر است پول خود را برای نسخه معمولی یا اسلیم پلی استیشن ۴ خرج کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar