مدت زمان بخش داستانی بازی Resident Evil 7: Biohazard لو رفت !

مدت زمان بخش داستانی بازی Resident Evil 7: Biohazard لو رفت !

یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۱۷، قطعا بازی Resident Evil 7: Biohazard می باشد. شرکت کپکام با اعمال تغییرات بسیاری روی این نسخه قصد داشته تا این عنوان را با حفظ ریشه ها دچا تغییر و تحول نیز بکند. هم اکنون بسیاری از مغازه ها نسخه های فیزیکی بازی را برای انتشار روز نخست در اختیار داشته و علاقمندان به این عنوان هم در اوج هیجان به سر می برند. اما تا به اینجای کار، فقط مجله مشهور فامیتسو است که توانسته با تجربه این بازی آن را نقد کند. این مجله به بازی نمره ۳۶ از ۴۰ را داده است. البته نکته دیگری هم که توسط همین نشریه لو رفته، مدت زمان بخش داستانی بازی است.

طبق اطلاعاتی که مجله فامیتسو از مدت زمان این بازی اعلام کرده، شما برای به اتمام رسانیدن بخش داستانی بازی Resident Evil 7: Biohazard نیاز به ۱۵ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. شرکت کپکام با اینکه دموها و تریلرهای بسیاری از این بازی منتشر کرد، اما هیچوقت به طور مستقیم به مدت زمان گیمپلی اشاره نکرد. اما بالاخره این خبر از سوی مجله فامیتسو منتشر شد. در ادامه بخشی از نقد این مجله را با هم می خوانیم:

بازی Resident Evil 7: Biohazard واقعا یک بازی هیجان آور و ترسناک است. روند این بازی بسیار خوب پیش می رود. بازی Resident Evil 7: Biohazard به همراه هدست واقعیت مجازی VR تجربه ای فوق العاده را برای شما رقم خواهد زد.

یکی از تغییرات اصلی در این سری از بازی های بازی Resident Evil، تغییر زاویه دید از سوم شخص به اول شخص است. چنین زاویه ای برای بازی های ترسناک می تواند حس ترس را چندین برابر کند. همچنین استفاده از هدست واقعیت مجازی برای تجربه این بازی می توان انگیزه ای برای دیگر کمپانی ها باشد تا عناوین بیشتری برای این محصول بسازند.

بازی Resident Evil 7: Biohazard تنها ۲ روز دیگر، یعنی ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷، برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar