پرفروش ترین بازی های فیزیکی هفته در کشور بریتانیا مشخص شد !

پرفروش ترین بازی های فیزیکی هفته در کشور بریتانیا مشخص شد !

مانند هر هفته، لیست پرفروش ترین بازی های فیزیکی هفته در کشور بریتانیا منتشر شد. نکته بسیار جالبی که در این لیست وجود دارد، صدر نشینی بازی GTA V است که موفق شد برای ۱۱مین هفته پیاپی این رتبه را کسب کند. جالب اینجاست که نسخه V اولین عنوان از این سری بازی هاست که موفق به ثبت چنین رکوردی می شود. این بازی چند سالی است که منتشر شده اما به قدری گسترده است که هنوز هم کاربران از تجربه آن لذت می برند. همچنین بخش GTA Online یکی از دلایل موفقیت این نسخه از بازی بوده. همچنین همین بخش باعث شده که به این زودی ها نسخه جدیدی از GTA معرفی نشود.

FIFA 17 موفق شد تا با غلبه بر عنوان Call of Duty: Infinite Warfare، رتبه دوم جدول فروش را تصاحب کند. عنوان جدید شرکت یوبیسافت، Steep هم موفق شد تا دو رتبه صعود کرده و به رتبه پنجم برسد. جالب اینجاست که این رتبه پنجم بهترین رتبه ای است که این عنوان از تاریخ عرضه تا به حال تجربه کرده است. عنوان Overwatch نیز به ده بازی پرفروش‌ برگشته و رتبه هشتم را دارا است. این اولین باری‌ست که Overwatch توانسته در سال ۲۰۱۷ به ده بازی پرفروش راه پیدا کند.

بازی فوق العاده Forza Horizon 3 تنها عنوان انحصاری است که موفق شده به فروش بینظیر خود ادامه دهد. اما شاید یکی از مورد انتظارترین بازی هایی که قرار است طی همین هفته منتشر شود، بازی Resident Evil: Biohazard است. باید ببینیم با نقدهای مثبتی که این عنوان دریافت کرده چه رکوردی را به ثبت خواهد رساند. ما هم مثل دیگران امیدواریم تا این نسخه از بازی بتواند Biohazard را به اوج برساند. مانند همیشه می توانید لیست کامل را از اینجا مشاهده فرمایید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar