جانشین Honor 8 با رم ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و دوربین دوگانه در راه است!

جانشین Honor 8 با رم ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و دوربین دوگانه در راه است!

Honor تبدیل به یک برند قابل احترام نه تنها در چین بلکه در آمریکا شده است. آخرین پرچمدار این شرکت Honor 8 بود که یک گوشی مناسب و معقول بوده که در حال حاضر در حال ارتقاء به اندروید ۷٫۰ نوقا می باشد.

دستگاه جدید Honor با شماره مدل DUK-TL30 به تازگی در TENNA، کمیسیون تنظیم مقررات چین تائید شده است. با توجه به مشخصات آن دستگاه جدید می تواند یک جانشین موفق و ارتقاء یافته برای Honor 8 باشد.

این گوشی مجهز به یک پردازنده ۸ هسته ای بوده که نام چیپست آن ذکر نشده است. با این حال، به احتمال فراوان در این گوشی از پردازنده هوآوی کیرین ۹۶۰ استفاده شده است، از این پردازنده در گوشی Mate 9 نیز استفاده شده بود.

در کنار پردازنده قدرتمند ۸ هسته ای، رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی وجود دارد ( قابل ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت توسط کارت حافظه). تصاویر موجود در سایت TENNA دوربین عقب این گوشی را دوگانه نشان داده و دارای دو لنز ۲ و ۱۲ مگاپیکسلی می باشد.

بر خلاف Honor 8 که دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت (full HD (1080p، گوشی DUK-TL30 با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD و رزولوشن ۲۵۶۰x1440 خواهد آمد. با این حال حسگر اثر انگشت همجنان در پشت گوشی باقی مانده است.

از همه مهم تر باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی می باشد، که برای انجام کارهای سنگین در طول یک روز کافی به نظر می آید. از آنجا که این گوشی ابتدا در چین عرضه خواهد شد، دو سیم کارت بوده و احتمال دارد این قابلیت در نسخه های جهانی هم باقی بماند.

بدیهی است که این گوشی با اندروید ۷٫۰ نوقا عرضه خواهد شد. ما فقط نسخه طلایی رنگ این گوشی را در تصاویری که در سایت TENNA بوده دیده ایم. اما این امکان وجود دارد که این گوشی در رنگ های مختلف وارد بازار شود، باید منتظر بمانیم.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar