به روز رسانی جدید WhatsApp چه قابلیت هایی به این اپلیکیشن اضافه می کند؟

به روز رسانی جدید WhatsApp چه قابلیت هایی به این اپلیکیشن اضافه می کند؟

اپلیکیشن محبوب WhatsApp که متعلق یه فیسبوک است، به تازگی برای نسخه iOS خود یک به روز رسانی منتشر کرده که قابلیت های جدیدی را به این سرویس اضافه می کند. بنابراین اگر از سیست عامل اندروید استفاده می کنید، به دنبال به روز رسانی این اپلیکیشن بر روی گوشی خود نباشید. البته به احتمال زیاد این به روز رسانی برای اندروید هم عرضه خواهد شد. در ادامه مطلب به روز رسانی جدید WhatsApp را با هم بررسی می کنیم. با ما همراه باشید!

یکی از قابلیت های بسیار جالب، جدید و کاربردی این اپلیکیشن این است که شما قادر خواهید بود تا حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستید پیام مورد نظر خود را برای گیرنده ارسال کنید. این پیام روی گوشی و اپلیکیشن شما باقی خواهد ماند تا زمانی که به اینترنت متصل شوید. زمانی که به اینترنت متصل شوید این پیام به طور خودکار برای گیرنده ارسال خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت های جدیدی که به این اپلیکیشن اضافه شده، قابلیت حذف انواع مختلف فایل ها از اپلیکیشن می باشد. این قابلیت مانند “Data and Storage” اپلیکیشن تلگرام است که شما با استفاده از آن می توانید Cache روی اپلیکیشن تلگرام را پاک کنید تا فضای اضافی توسط این اپلیکیشن اشغال نشود. این قابلیت قطعا بسیار مفید خواهد بود و به شما اجازه می دهد گوشی خود را از فایل های بیهوده WhatsApp خلاص کنید.

برای دسترسی به این قابلیت کافی است ابتدا وارد اپلیکیشن WhatsApp شده و سپس مسیر (۳) Settings (1) / Data and Storage Usage (2) / Storage Usage را دنبال نمایید.

آخرین قابلیتی که با این اپلیکیشن اضافه شده این است که شما می توانید تعداد ۳۰ ویدئو یا عکس را به صورت همزمان برای گیرنده مورد نظر خود ارسال نمایید. از زمانی که این اپلیکیشن توسط فیسبوک خریداری شده، شاهد به روز رسانی های بسیار خوب و مفیدی برای آن بوده ایم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar