شرکت HP هزاران باتری لپ تاپ های خود را از بیم آتش گرفتن جمع آوری کرد !

شرکت HP هزاران باتری لپ تاپ های خود را از بیم آتش گرفتن جمع آوری کرد !

شرکت HP هم به جمع شرکت هایی اضافه شد که از بیم آتش گرفتن باتری هایش مجبور به فراخوانی آن ها شد. البته هیچ گزارشی مبنی بر وقوع حادثه منتشر نشده اما شرکت HP اشکالی را در باتری چند مدل از لپ تاپ هایش پیدا کرده که می تواند مشکل ساز باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

شرکت HP از دارندگان لپ تاپ های HP, Compaq, HP ProBook, HP ENVY, Compaq Presario and HP Pavilion که دستگاه های خود را بین بازه زمانی مارس ۲۰۱۳ و اکتبر ۲۰۱۶ خریداری کرده اند درخواست کرده تا باتری دستگاه های خود را برای آن ها ارسال کنند تا به صورت رایگان آن ها را تعویض کنند. اگر می خواهید مطمئن شوید که باتری لپ تاپ HP شما هم مشمول این فراخوانی می شود یا نه، مدل های ۶BZLU, 6CGFK, 6CGFQ, 6CZMB, 6DEMA, 6DEMH, 6DGAL or 6EBVA جزو این فراخوانی است. کافی است بارکد باتری را چک کرده تا از این امر اطمینان حاصل فرمایید.

با اینکه فقط یک مورد خسارت از این باتری ها گزارش شده، اما بسیار قابل تحسین است که شرکت HP تصمیم گرفته تا مدل های مشابه را از بازار فراخوانی کند تا از بروز حوادث دیگر پیشگیری کند. شاید بسیاری از شرکت ها از بلایی که بر سر شرکت سامسونگ و گلکسی نوت ۷ آمد درس گرفته باشند و تصمیم بر پیشگیری گرفته اند. با حساب شرکت HP، این فراخوانی ۱۰۱٫۰۰۰ لپ تاپ را شامل می شود. بنابراین اگر باتری شما هم جزو این دسته از بارکدها بود، بهتر است به فکر تعویض کردن آن ها باشید!


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
میثم Recent comment authors
میثم
مهمان
میثم

آیا در ایران امکان تحویل باتری ها وجود دارد و به کجا؟