محتوای جدیدی برای بخش زامبی Call of duty: Infinite warfare منتشر می شود

محتوای جدیدی برای بخش زامبی Call of duty: Infinite warfare منتشر می شود

بازی Call of duty: infinite warfare با تمام نقدهای مثبت و منفی اش منتشر شده. شاید بخشی که همیشه مورد توجه طرفداران این سری بوده، قسمت زامبی آن می باشد. در این بخش شما باید باید زامبی ها را با هر چه در اختیار دارید نابود کنید و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. شاید این مود در آخرین نسخه Call of duty محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده. آن هم به این دلیل که گیمپلی اصلی بازی باز هم تمی فضایی مانند داشت.

اما برای این بخش از بازی Call of duty محتوای تازه ای منتشر شده که Rave in the Redwoods نام دارد. در این بخش شما باز هم مانند قبل باید با زامبی ها مبارزه کنید. بنابر سازندگان این بخش شما محدودیتی در نوع اسلحه انتخابی نخواهید داشت و می توانید با اسلحه هایی مانند تبر به جان زامبی ها بیافتید. تم این بخش مانند فیلم های کلاسیک ژانر وحشت بوده و سازندگان اعلام کردند که طرفداران فیلم های کلاسیک قطعا از محیط بازی بسیار لذت خواهند برد.

اما یکی از بخش هایی که همیشه در بازی ها ژانر ترسناک وجود دارد، صحنه هایی است که شما باید در آن با یک “غول مرحله” دست و پنجه نرم کنید. این صحنه ها “Boss Fight” نام گرفته و در این محتوا هم وجود دارد. سازندگان این بخش اعلام کردند که شما حین پشت سر گذاشتن مراحل به این “غول ها” بر خواهید خورد و باید آن ها را با هر وسیله ای که دم دست شماست نابود کنید.

این محتوای تازه قرار است تا در همین ماه برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شود. هنوز تاریخ عرضه آن برای دیگر پلتفرم ها مشخص نیست اما به احتمال بسیار زیاد به زودی اخبار موثقی از آن منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar