پایه جدید و مخصوص PlayStation VR ، شما را از شر بی نظمی نجات خواهد داد

پایه جدید و مخصوص PlayStation VR ، شما را از شر بی نظمی نجات خواهد داد

تلویزیون ها با اینکه بسیار بزرگ هستند، اما طور طراحی می شوند که بتوان آن ها را به راحتی در خانه جای داد. همچنین میزهای تلویزیونی هم به این امر کمک می کنند که می توانند حتی به شیک تر شدن خانه هم کمک بزرگی کند. اما تکنولوژی جدید که نام آن VR یا واقعیت مجازی است، طوری طراحی شده که می تواند محل استقرار تلویزیون شما را بسیار شلوغ و بی نظم کند.

هدست واقعیت مجازی شرکت سونی یکی از همین محصولات است که با داشتن اندازه ای تقریبا بزرگ و کابل های بسیار، کار را برای جمع و جود نگاه داشتنش بسیار مشکل می کند. اما به تازگی بک پایه جدید و مخصوص PlayStation VR طراحی شده که به شما اجازی می دهد آن را روی آن قرار داده تا از شر بی نظمی خلاص شوید. شرکتی به نام Numskull چنین پایه نگه دارنده ای را طراحی کرده و جالب است بدانید که به طور رسمی توسط شرکت سونی هم لایسنس شده است. بنابراین اصلا جای نگرانی از بابت کیفیت این محصول وجود نخواهد داشت.

اما این اولین پایه ای نیست که برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه شده. شرکت BD&A هم در ماه اکتبر یک پایه معرفی کرد که قابلیت شارژ کردن یک دسته DualShock4 و دو دسته Move را دارا بود. اما محصول جدید شرکت Numskull، طراحی بهتری داشته و می تواند انتخاب بهتری برای دارندگان هدست واقعیت مجازی شرکت سونی باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar