به روز رسانی جدید FIFA 17 منتشر شد. جزییات آپدیت در ادامه مطلب !

به روز رسانی جدید FIFA 17 منتشر شد. جزییات آپدیت در ادامه مطلب !

بازی فیفا ۱۷ قطعا محبوب ترین بازی سبک ورزش در دنیاست. این نسخه از فیفا را می توان کاملترین نسخه از این سری بازی محبوب دانست. اما شرکت سازنده این عنوان در تلاش مداوم است تا بتواند با عرضه به روز رسانی های متعدد، تجربه کاربران از این عنوان را بهبود بخشد. به تازگی به روز رسانی جدید FIFA 17 برای کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه شده که جزئیات آن را در ادامه خواهیم دید!

این در حالی است که یک به روز رسانی دیگر نیز، پیش تر عرضه شده بود که بیشتر باگ ها و مشکلات بازی را برطرف می کرد. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران از ان شکایت داشته اند، اتصال ضعیف به سرورهای EA بوده. این مشکل می تواند بسیار اذیت کننده باشد چرا که زمانی که اتصال شما قطع می شود، بازی را خواهید باخت.

تیم سازنده در جدیدترین به روز رسانی که برای این بازی منتشر کرده اند، این مشکل را هم تا حد زیادی برطرف کرده اند و شما می توانید با اتصال بهتری بازی کنید. جالب است بدانید که حجم به روز رسانی ها برای دو کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان با هم تفاوت دارند. این نسخه که با شماره ۱٫۰۶ مشخص می شود، برای کنسول پلی استیشن ۴ ۴۳۳ مگابایت، و برای کنسول اکس باکس وان ۷۷۰ مگابایت حجم دارد.

همان طور که گفتیم، مشکلات قطعی بارها گزارش شده بود و کاربران حین بازی، اتصال خود به سرورهای EA را از دست می دادند. با نصب این به روز رسانی می توانید با اتصال بهتری به بازی آنلاین بپردازید. البته تاخیر یا Delay در بازی آنلاین، خصوصا FIFA 17 کاملا مشهود است که به دو عامل Ping و سرعت محدود اینترنت وابسته است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar