اپل در حال تست یک “کیبورد شناور” در نسخه بتای iOS 10.3 است

اپل در حال تست یک “کیبورد شناور” در نسخه بتای iOS 10.3 است

همان طور که می دانید نسخه بنای iOS 10.3 در دسترس است و طبق کند و کاوهایی که یکی از توسعه دهندگان به نام Steve Troughton-Smith در آن داشته، به دو قابلیت جدید مختص کیبورد (کیبورد شناور) برخورده که می توانند بسیار جالب باشند. این قابلیت های جدید ظاهرا برای iPad بوده و اپل در حال کار بر روی آن هاست تا در iOS11 بتواند از آن ها استفاده کند.

اولین کیبورد ظاهرا شناور بوده و حتی زمانی که در حال استفاده از اپلیکیشن ها هستید نیز می توانید از آن استفاده کنید. شناور بودن این کیبورد به شما اجازه خواهد داد تا آن را در صفحه جا به جا کرده و در هر قسمتی از صفحه که راحت تر بودید آن را قرار دهید. باچنین کیبوردی شما می توانید دو اپلیکیشن را به طور همزمان و به صورت Split-Screen اجرا کرده و در هر دوی آن ها تایپ کنید، بدون اینکه نیاز به بستن یکی از آن ها داشته باشید.

کیبورد دوم شاید کمی جذاب تر باشد. چرا که می توان از آن در آیفون هم استفاده کرد. البته هنوز تایید نشده که از هرکدام از این کیبوردها استفاده خواهد شد. این کیبورد اندازه ای بسیار کوچک داشته و شما قادر خواهید بود با یک دست خود تایپ کنید. همچنین می توانید با کشیدن انگشتتان به سمت راست یا چپ، قابلیت های Spacebar (فاصله دادن) و Backspace (پاک کردن/به عقب رفتن) را اجرا کنید.

کیبورد شناور


 

نظر خود را بنویسید

avatar