فیل اسپنسر اطلاعات تازه ای از کنفرانس E3 مایکروسافت منتشر کرد

فیل اسپنسر اطلاعات تازه ای از کنفرانس E3 مایکروسافت منتشر کرد

تنها ۵ ماه به برگزاری بزرگترین مراسم دنیای گیم باقی مانده. E3 امسال با یک چشم بر هم زدن فرا می رسد و کم کم شایعات بسیاری درباره اینکه شرکت های مختلف چه عناوینی را در این مراسم معرفی خواهند کرد منتشر می شود. فیل اسپنسر که مدیر بخش اکس باکس در شرکت مایکروسافت است، به تازگی در شبکه توئیتر خود اطلاعات تازه ای از کنفرانس E3 مایکروسافت منتشر کرده که در ادامه با هم خواهیم خواند.

آقای فیل اسپنسر در حساب توئیتر خود بسیار فعال بوده و گاها به سوالات برخی از کاربران پاسخ می دهد. یکی از کاربران از وی پرسیده بود که درباره صف بندی بازی هایی که قرار است در E3 2017 معرفی شود احساس خوبی دارد؟ وی در پاسخ به سوال کاربر بیان کرد:

اطلاعات تازه ای از کنفرانس E3 مایکروسافت

بله! هم اکنون در یک جلسه بررسی E3 هستم و باید بگویم که حس من کاملا مثبت است و من لاین-آپ (صف بندی) کنونی را می پسندم.

بسیار حدس می زدند که مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ بر روی عناوینی چون، Halo و Gears of War تمرکز خواهد کرد. اما فیل اسپنسر خلاف این ادعا را اعلام کرد. وی گفت که به جای تمرکز روی این بازی ها، شرکت مایکروسافت قصد دارد تا بازی های جدیدی برای تجربه کاربران معرفی کند. عنوان Sea of Thieves یکی از مهم‌ترین انحصاری‌ های این شرکت در سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

شاید پس از عرضه کنسول های نسل هشتمی، امسال مهمترین سال برای مایکروسافت باشد. چرا که این شرکت قرار است کنسول اسکورپیو را در E3 معرفی کند که روی آن خیلی مانور داده است. از این کنسول به عنوان یک “هیولا” نام برده می شود. انتظارات از آن بالاست و مایکروسافت دیگر جایی برای اشتباه کردن ندارد. با توجه به اینکه تا زمان برگزاری E3، مایکروسافت هیچ کنفرانس دیگری ندارد، بنابراین بعید است که این کنسول زودتر از E3 2017 معرفی شود.


نظر خود را بنویسید

avatar