با به روز رسانی جدید Pokemon Go ، برخی از مشکلات این بازی برطرف می شوند

با به روز رسانی جدید Pokemon Go ، برخی از مشکلات این بازی برطرف می شوند

دو به روز رسانی جدید Pokemon Go ، قرار است برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شود. ظاهرا این دو به روز رسانی قرار است علاوه به برطرف کردن مشکلاتی در بازی، تغییرات دیگری هم در آن ایجاد نماید. بهتر است برای اینکه این به روز رسانی را از دست ندهید، استور گوشی خود را چک کنید تا در صورت در دسترس بودن این به روز رسانی، بتوانید آن را دانلود کنید.

یکی از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه بودند، مشکل در دسترسی به قسمت Pokemon Go Plus بود. خبر خوب برای این کاربران این است که این مشکل با دانلود این به روز رسانی کاملا برطرف خواهد شد. جالب است بدانید که آپدیت نسخه پیشین این بازی باعث به وجود آمدن چنین مشکلی در بازی شده بود. ضمنا زمان بارگذاری بازی در نسخه اندروید هم به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

پس اگر بخواهیم به طور خلاصه تغییرات به وجود آمده در بازی را بیان کنیم، می توانیم به کم شدن زمان بارگذاری بازی در نسخه اندروید، برطرف شدن دسترسی به بخش Pokemon Go Plus، استفاده بهینه از اپل واچ و تغییرات جزئی دیگر اشاره کنیم.

زمان بسیاری از انتشار بازی پرحاشیه Pokemon Go می گذرد. این بازی دیگر مانند قبل در صدر جداول فروش و دانلود قرار نداشته، و همچنین دیگر خبری از اتفاقات عجیب و غریب از آن منتشر نمی شود. شرکت نیانتیک که سازنده اصلی این بازی است، با اعمال تغییرات و عرضه آن ها در قالب به روز رسانی، قصد دارد تا این عنوان را در رتبه های بالای جداول فروش نگاه دارد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar