لیست پرفروش ترین عناوین این هفته کشور انگلستان نیز مشخص شد!

لیست پرفروش ترین عناوین این هفته کشور انگلستان نیز مشخص شد!

در این هفته هم، مانند هفته های گذشته با لیست پرفروش ترین عناوین این هفته کشور انگلستان همراه شما هستیم. همان طور که پیش بینی می شد، عنوان جدید شرکت کپکام یعنی Resident Evil 7، صدرنشین بی چون و چرای این جدول هفتگی می باشد. RE7 موفق شد تا با کسب نقدهای مثبت از سوی کاربران و منتقدین، فروش خوبی را در هفته اول انتشارش تجربه کند.

عنوان Grand Theft Auto V نیز بار دیگر ثابت کرد که راکستار چه شاهکاری خلق کرده است. چند سال از عرضه این بازی فوق العاده می گذرد اما این عنوان هنوز هم در لیست پرفروش ترین ها حضوری پررنگ دارد.

عنوان FIFA 17 هم به واسطه علاقه شدید مردم انگلستان به فوتبال، در رتبه چهارم قرار دارد. یکی از دلایل برتری FIFA 17 نسبت به PES 2017، وجود لایسنسینگ لیگ برتر انگلستان در بازی FIFA 17 می باشد.

اما عنوانی که موفق شده بود تا مدت ها رنبه اول را تصاحب کند، یعنی Call of Duty: Infinite Warfare، به رتبه‌ پنجم این جدول نزول کرده است اما هنوز هم فروش خوبی را نصیب اکتیویژن می کند. در رتبه های بعدی نیز، بازی های Rocket League، Battlefield 1 و Yakuza قرار دارند. عنوان Steep هم که جدیدترین عنوان ساخت شرکت یوبیسافت است، در رتبه دهم جدول جای گرفته است.

شما می توانید رتبه بندی پرفروش ترین بازی های را در زید مشاهده فرمایید. همچنین اگر علاقه دارید، می توانید لیست پرفروش ترین ها را به تفکیک پلتفرم هم مشاهده نمایید. برای این کار کافی است اینجا را کلیک کنید.

  1. Resident Evil 7: Biohazard
  2. Grand Theft Auto V
  3. Kingdom Hearts 2.8 HD Final Chapter
  4. FIFA 17
  5. Call of Duty: Infinite Warfare
  6. Rocket League
  7. Battlefield 1
  8. Yakuza 0
  9. Watch Dogs 2
  10. Steep

 

نظر خود را بنویسید

avatar