تصاویر گوشی گلکسی اس ۸ بر اساس عکس های منتشر شده از Blass طراحی شده

تصاویر گوشی گلکسی اس ۸ بر اساس عکس های منتشر شده از Blass طراحی شده

چند روز پیش بود که خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه عکس هایی از گوشی گلکسی اس ۸ منتشر شده. این عکس ها توسط آقای Evan Blass لو رفته بود که سابقه درخشانی در چنین کارهایی دارد. اما امروز یک تصویر رندر شده توسط Benjamin Geskin در فضای مجازی منتشر شده. به گفته ایشان، این تصویر با توجه به عکس های منتشر شده توسط آقای Blass ساخته شده. برای دیدن تصویر، در ادامه مطلب همراه ما باشید!

این اولین باری نیست که آقای Geskin چنین تصاویری را طراحی می کند و پیش تر از وی عکس های دیگری هم دیده بودیم. همان طور که از عکس زیر می توانید ملاحضه فرمایید، صفحه جلویی این گوشی کامل بدون حاشیه طراحی شده و اثری از دکمه Home نیست. همچنین می توانید گوشه های Curved را ملاحضه کنید. در کنار و سمت چپ این گوشی، دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دکمه Power مشهود بوده، و در گوشه سمت راست این گوشی دکمه ای وجود دارد که می توان از ان برای فعال کردن دستیار هوشمند Bixby از آن استفاده کرد.

در پشت گوشی هم می توانید یک دوربین تک-لنز، به همراه فلش و یک حسگر اثر انگشت را ملاحضه فرمایید. این گوشی یک صفحه ۵٫۸ اینچی Super AMOLED به همراه رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ دارد و نسخه آمریکای این گوشی از پردازنده Snapdragon 835 استفاده می کند. گوشی گلکسی اس ۸ از یک رم ۴ یا ۶ گیگابایتی پشتیبانی کرده و ظرفیت داخلی آن ۶۴ گیگابایت خواهد بود. همچنین دو پورت USB Type-C و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون نیز در این گوشی وجود خواهند داشت.

لازم به ذکر است که این گوشی از استاندارد IP68 برای ضد آب بودن استفاده خواهد کرد. همان طور که گفتیم، عکس های زیر کاملا بر اساس تصاویر لو رفته و شایعات طراحی شده اند و تصاویر رسمی این گوشی نیستند. به احتمال بسیار بالا این گوشی در تاریخ ۲۹ مارس معرفی خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar