پشتیبانی از کنسول های اکس باکس وان و اکس باکس وان اس ادامه خواهد داشت

پشتیبانی از کنسول های اکس باکس وان و اکس باکس وان اس ادامه خواهد داشت

همان طور که می دانید امسال قرار است قوی ترین کنسول تا به حال ساخته شده توسط مایکروسافت معرفی شود. نام پروژه این کنسول “اسکورپیو” است و قرار است در E3 امسال معرفی شود. با توجه به صحبت های اسپنسر در این مورد، این کنسول می تواند اکثر بازی ها را با رزولوشن ۴K و HDR اجرا کند و از لحاظ سخت افزاری تا به حال کنسولی شبیه به آن عرضه نشده است. اما یکی از مسائلی که اهمیت بسیار زیادی برای کاربران داشته، پشتیبانی مایکروسافت از دو کنسول دیگر این شرکت به نام های اکس باکس وان و اکس باکس وان اس است.

به گفته فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس، پشتیبانی از کنسول های اکس باکس وان و اکس باکس وان اس ادامه خواهد داشت و کاربران نباید نگران چنین مسئله ای باشند. شخصی از وی در شبکه توییتر سوال کرد که آیا پس از عرضه اسکورپیو پشتیبانی از کنسول های اکس باکس وان و وان اس متوقف خواهد شد یا نه. وی در پاسخ با صراحت تمام اعلام کرد که پشتیبانی از کنسول های اکس باکس وان و وان اس، سال ها ادامه خواهد داشت.

با اینکه عرضه این کنسول بسیار جذاب می باشد، اما شاید فرق گذاشتن بسیار زیاد میان کنسول های نسل هشتمی و این کنسول، آنقدرها هم جالب نباشد. مایکروسافت بر این امر که این کنسول یک کنسول میان-نسلی است پافشاری می کند اما با توجه به قدرت سخت افزاری آن، می توان آن را یک کنسول نسل نهمی نامید. قیمت این کنسول مسئله دیگری است چرا که قطعا بیشتر از ۴۰۰ دلار خواهد بود. بنابراین اگر گیمر حرفه ای نیستید و یا یک تلویزیون ۴K ندارید، می توانید تا سال های متمادی از کنسول های نسل هشتمی خود لذت ببرید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar