یک iPhone 6 Plus آتش گرفت و صاحب آن را از خواب بیدار کرد !

یک iPhone 6 Plus آتش گرفت و صاحب آن را از خواب بیدار کرد !

چندی پیش بود که گوشی های نوت ۷ شرکت سامسونگ به دلیل گرم شدن بیش از حد دچار آتش سوزی می شدند. سامسونگ بالاخره یک گزارش کامل را از دلایل وقوع این حادثه منتشر کرد. سایز نامتعارف باتری های طراحی شده در نوت ۷ باعث گرمای بیش از حد و آتش سوزی می شده. پس از این حادثه سامسونگ تصمصم گرفت تا یک تست ۸ مرحله ای را طراحی کند تا دیگر گوشی های تولیدیش دچار چنین حوادثی نشوند.

اما این اتفاق تنها برای سامسونگ و نوت ۷ حادثه نیافریده. روز سه شنبه در ایالت فلوریدا، یک iPhone 6 Plus آتش گرفت. گرچه آتش گرفتن گوشی های شرکت اپل قبلا هم اتفاق افتاده، اما وسعت حادثه به هیچ وجه شبیه به گوشی نوت ۷ نیست. پس از اتفاقاتی که برای نوت ۷ افتاد، بسیاری از دارندگان گوشی های دیگر هم نگران این مسئله بودند که آیا باتری که در گوشی آن هاست امن است یا خیر؟

خانم Bentz پس از شنیدن یک صداری عجیب از خواب پرید و iPhone خود را در حال سوختن مشاهده کرد. وی اشاره کرد که آتش از طرفین گوشی خارج می شد و اگر همسر وی سریعا آن را خاموش نمی کرد، ممکن بود خسارات بسیار بیشتری به بار آورد. شرکت اپل پس از منتشر شدن این خبر، آیفون ایشان که دیگر فقط پلاستیک و آلومینیوم است را با یک آیفون نو تعویض خواهد کرد. این شرکت همچنین از اینکه شبکه محلی، آن ها را از چنین اتفاقی آگاه کرده تشکر کردند.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar